Skip to main content

Iemand die weet hoe je als je luistert naar spotify je het scherm kan uitzetten? zodat je niet tegen de tekst aan zit te kijken?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Misschien met een optische kabel , van kpn kastje naar versterker of soundbar 


Of rechtstreeks via de tv  opties. 


Als je via de TV+ box luistert naar Spotify kan je het inderdaad oplossen met een optisch kabel rechtstreeks in je audioapparatuur. Dan kan de TV uit.

Misschien ook nog een tip:

Er zit in de nieuwste versie van Spotify voor Android TV (dus ook op de TV+ box) een optie om het scherm grotendeels te dimmen (Dark Mode).

Deze optie zet je aan door op het 'maantje' te drukken. Daarna wordt het scherm grotendeels zwart en zie je linksonderin minimale informatie.

 

 


Of rechtstreeks via de tv  opties. 

Zoals bij moderne LG tv’s zit er een optie om het scherm uit te schakelen. Dat gebruik ik ook wel ee ns als ik naar de radio luister via de kpntv+ box


Gebruikt U dan de speakers van de tv? Misschien is het een mooie oplossing om een leuke soundbar te kopen, het is een enorme verbetering van tv geluid en het afspelen van bijvoorbeeld Spotify kan rechtstreeks via de soundbar. 


Gebruikt U dan de speakers van de tv? Misschien is het een mooie oplossing om een leuke soundbar te kopen, het is een enorme verbetering van tv geluid en het afspelen van bijvoorbeeld Spotify kan rechtstreeks via de soundbar. 

Niet met elke soundbar denk ik. Sonos Beam gebruik ik, daar kan het niet mee. Of misschien met aanvullende apparatuur, maar dat wordt wel wel een aardig kosten plaatje dan


Gebruikt U dan de speakers van de tv? Misschien is het een mooie oplossing om een leuke soundbar te kopen, het is een enorme verbetering van tv geluid en het afspelen van bijvoorbeeld Spotify kan rechtstreeks via de soundbar. 

Niet met elke soundbar denk ik. Sonos Beam gebruik ik, daar kan het niet mee. Of misschien met aanvullende apparatuur, maar dat wordt wel wel een aardig kosten plaatje dan

Zeker kunt U Spotify afspelen met elke Sonos speaker.

 


RobvdPoel schreef:

Sonos Beam gebruik ik, daar kan het niet mee.

Waar loop je dan tegenaan?

Jouw Sonos Beam heeft toch wel een optische ingang?


Muziek speel je af in de Sonos app en niet via de tv


Muziek speel je af in de Sonos app en niet via de tv

Ik denk dat het er in dit topic om gaat hoe je muziek kunt afspelen via de Spotify app op de TV+ Box zonder daarbij de televisie aan te hoeven zetten.

Er zijn berichten waarbij het er op lijkt dat de optische uitgang van de TV+ Box ook gedisabled wordt als de televisie uitgezet wordt en dat betekent dat het helemaal niet gaat lukken.


Gebruikt U dan de speakers van de tv? Misschien is het een mooie oplossing om een leuke soundbar te kopen, het is een enorme verbetering van tv geluid en het afspelen van bijvoorbeeld Spotify kan rechtstreeks via de soundbar. 

Niet met elke soundbar denk ik. Sonos Beam gebruik ik, daar kan het niet mee. Of misschien met aanvullende apparatuur, maar dat wordt wel wel een aardig kosten plaatje dan

Zeker kunt U Spotify afspelen met elke Sonos speaker.

 

Ja zonder de tv er tussen zeker. Via de tv en kpn tv+ box vraag ik het me af. 


RobvdPoel schreef:

Sonos Beam gebruik ik, daar kan het niet mee.

Waar loop je dan tegenaan?

Jouw Sonos Beam heeft toch wel een optische ingang?

Ik haal wat zaken door elkaar geloof ik.  Door jullie reacties begon ik al te denken ja ik kijk nu ook gewoon tv met het geluid van de Sonos beam. Of via de optical output van tv . Of via de hdmi aansluiting. Dat wissel ik nog wel eens af vanwege het aantal HDMI poorten op mijn tv. En omdat ik veel gebruik maak van optical output om koptelefoon te kunnen gebruiken. Misschien gaf dat bij mij de verwarring. Jullie hebben gelijk het kan wel. Spotify app geïnstalleerd en luister via Sonos Beam. 


Muziek speel je af in de Sonos app en niet via de tv

Ik denk dat het er in dit topic om gaat hoe je muziek kunt afspelen via de Spotify app op de TV+ Box zonder daarbij de televisie aan te hoeven zetten.

Er zijn berichten waarbij het er op lijkt dat de optische uitgang van de TV+ Box ook gedisabled wordt als de televisie uitgezet wordt en dat betekent dat het helemaal niet gaat lukken.

Via de spotify app met tv scherm uit. Nou dat kan met de juiste tv . 


Muziek speel je af in de Sonos app en niet via de tv

Ja maar goed starter van het bericht vraagt wat anders. Ben het wel je eens, maar goed dat is een ieder zijn keuze.. ik vraag me ook wel eens af wat ik aan het doen ben als ik radio zit te luisteren met het tv scherm aan. 


Muziek speel je af in de Sonos app en niet via de tv

Ik denk dat het er in dit topic om gaat hoe je muziek kunt afspelen via de Spotify app op de TV+ Box zonder daarbij de televisie aan te hoeven zetten.

Er zijn berichten waarbij het er op lijkt dat de optische uitgang van de TV+ Box ook gedisabled wordt als de televisie uitgezet wordt en dat betekent dat het helemaal niet gaat lukken.

Via de spotify app met tv scherm uit. Nou dat kan met de juiste tv . 

Maar je wilt de televisie juist volledig uit hebben staan en dus moet dat dan met elke televisie kunnen.

Wij luisteren naar de radio op een 5202 via onze Sony home cinema set en daarbij staat onze Sony televisie volledig uit.

Dat is dus ook wat je met de TV+ Box zou willen maar het lijkt erop dat er geen signaal op de optische kabel staat als er geen actieve hdmi verbinding met de televisie is en dat is het geval als de televisie uit staat. Ik neem aan dat KPN er voor zal gaan zorgen dat er wel signaal op de optische kabel blijft als je de televisie uitzet.