Skip to main content

Sinds de laatste update is het niet meer mogelijk om van mijn Sony experia l11 te casten naar mijn interactieve tv. Het bekende vierkantje is ineens weg.

Foto's, filmpjes het doet het niet meer. Hoe kan ik dit oplossen. 

De KPN app met de zenders kan ik ook niet meer casten.

Wat kan ik doen..

Groeten van Meijndert 🤠

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Sinds de laatste update is het niet meer mogelijk om van mijn Sony experia l11 te casten naar mijn interactieve tv. Het bekende vierkantje is ineens weg.

Foto's, filmpjes het doet het niet meer. Hoe kan ik dit oplossen. 

De KPN app met de zenders kan ik ook niet meer casten.

Wat kan ik doen..

Groeten van Meijndert 🤠

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Ik denk dat dit probleem bij de Sony tv ligt.

Daar kan KPN helaas niets aan doen. 

 

P.S.

Welke update bedoel je eigenlijk? 


Welkom bij ons op het forum @Meijndert. De eerste vraag in dit geval is inderdaad welke update het precies is en voor welk apparaat deze was. Vanaf daar kunnen we dan verder met je meedenken, dus laten we daarmee beginnen, bij het begin. Kan je ons er meer over vertellen?


Dank jullie voor de reacties.

Het probleem is nog niet opgelost. Op een andere locatie kan ik gewoon wel casten met het bekende vierkantje.

Er is in maart een update van KPN geweest sindsdien lukt het niet. Ben nog steeds op zoek naar de oplossing. 

Hartelijke groet van Meijndert


Wat heeft precies een update gehad? Was dat de tv-ontvanger, de Experia Box, iets anders? Afhankelijk van de modellen die je daarvan hebt kan er voor beide een update geweest zijn. Wij weten alleen wat jij ons vertelt, wij zien niet wat jij ziet. Om met je mee te kunnen denken hebben wij informatie nodig.

Mocht het makkelijker zijn om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, dat kan via 0800-0402.