Skip to main content

Zoals meerdere reacties op dit forum melden,

krijg ik geen Netflix met m’n nieuwe KPN abonnement.

omdat ik dit niet via de mail , die ik kreeg van KPN kan activeren,

ook de monteur die hier was, en de klantenservice die ik moest bellen,

kunnen t niet oplossen.

 

waarom werkt de procedure niet?

 

 

Hoi @Corrie en Cees, welkom hier. 

Het lukt dus niet Netflix te activeren. Het loopt niet door. Waar loop je tegenaan? Bij welke stap in de activatie

Wat zie je dan precies?


Zoals meerdere reacties op dit forum melden,

krijg ik geen Netflix met m’n nieuwe KPN abonnement.

omdat ik dit niet via de mail , die ik kreeg van KPN kan activeren,

ook de monteur die hier was, en de klantenservice die ik moest bellen,

kunnen t niet oplossen.

 

waarom werkt de procedure niet?

 

 

Hetzelfde heb ik ook, Netflix maar weer uit mijn pakket gegooid.


Afgelopen zondag hetzelfde probleem ervaren.
De activiatielink in de email gaat naar een pagina die vervolgens een 403-melding geeft.

Ook via de TV+ in de Netflix-app kom ik niet verder, die vraag om in te loggen, maar de KPN-gegevens werken dan niet.
Maar ik zie Netflix ook niet meer in de te selecteren pakketten, maar ook niet in “mijn pakketten". 

Er lijkt mij iets in de gegvensuitwisseling tussen KPN en Netflix niet helemaal lekker te verlopen.

Over een half uur een terugbel-afspraak staan met KPN, dus hopelijk wordt het dan opgelost.
Alternatief: crediteren en annuleren bij KPN en zelf een abonnement rechtstreeks pakken ???


Afgelopen zondag hetzelfde probleem ervaren.
De activiatielink in de email gaat naar een pagina die vervolgens een 403-melding geeft.

Ook via de TV+ in de Netflix-app kom ik niet verder, die vraag om in te loggen, maar de KPN-gegevens werken dan niet.
Maar ik zie Netflix ook niet meer in de te selecteren pakketten, maar ook niet in “mijn pakketten". 

Er lijkt mij iets in de gegvensuitwisseling tussen KPN en Netflix niet helemaal lekker te verlopen.

Over een half uur een terugbel-afspraak staan met KPN, dus hopelijk wordt het dan opgelost.
Alternatief: crediteren en annuleren bij KPN en zelf een abonnement rechtstreeks pakken ???


En vervolgens werd de terugbeldafspraak na enkele minuten afgebroken.
Ik ben zeer teleurgesteld in de KPN-service op dit punt. Zeker omdat ik ook diverse andere problemen rondom die activatie lees. Maar uiteraard lees en zoek je die pas als je zelf problemen ervaart.

Nu de administratie in een ander forum gevraagd om annulering en creditering, zodat ik zonder dubbele kosten maar rechtstreeks bij Netflix een account ga aanmaken. 😞 :-(


Deze week met de technische back-office contact gehad.
In het kort:

  • KPN doet een controle of je activeert vanuit je aansluiting waarop je het abonnement aanvraagt.
  • Daarvoor moeten blijkbaar bepaalde poorten op je router open staan, maar nergens is dat gedocumenteerd, dus kun je je router er ook niet op instellen (in mijn geval een FritzBox 7590)
  • Vervolgens de aanvraag laten annuleren en crediteren
  • En ga vanvond rechstreeks bij Netflix het account aanmaken.

Reageer