Skip to main content
Beantwoord

Kan Netflix niet opstarten na update

• July 18, 2025
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Kan netflix niet opstarten na update, iemand ook probleem daar mee of een oplossing

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste ​@HLvdNDIE,

vervelend dat je Netflix niet meer kunt opstarten na de update, zou je de tv ontvanger eens opnieuw willen opstarten? Het kan misschien zijn dat die ergens blijft hangen, na het opnieuw opstarten gaat de ontvanger de cache-geheugen weer wissen zodat alles weer fris opstart. Laat het maar weten of dit het juiste resultaat heeft opgeleverd, hopelijk kun je dan weer Netflix kijken. 

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@HLvdNDIE,

vervelend dat je Netflix niet meer kunt opstarten na de update, zou je de tv ontvanger eens opnieuw willen opstarten? Het kan misschien zijn dat die ergens blijft hangen, na het opnieuw opstarten gaat de ontvanger de cache-geheugen weer wissen zodat alles weer fris opstart. Laat het maar weten of dit het juiste resultaat heeft opgeleverd, hopelijk kun je dan weer Netflix kijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2025

Hoi Dennis

Dit heb ik inderdaad gedaan en is naderhand opgelost. 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Hoi Dennis

Dit heb ik inderdaad gedaan en is naderhand opgelost. 

Wat fijn dat het is opgelost ​@HLvdNDIE, veel kijkplezier met Netflix. 👍🏼

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@HLvdNDIE welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denken we graag mee, dank daarvoor Dennis. Fijn dat alles weer werkt en als ik nog iets kan doen laat het dan weten!