Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op Google TV, omdat ik mijn pincode niet kan resetten

• July 31, 2023
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Kan niet inloggen op Google TV doordat mijn iTV pincode blijkbaar niet juist is. Resetten vis de MijnKPN app en via de website werkt niet: Na het invoeren van een nieuwe pincode komt de melding “Er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw”.

Dat zoiets primair als account-herstel niet werkt (en er zijn veel topics over) is zeer zorgelijk en heel irritant. Zorg in ieder geval voor een foutcode, zodat duidelijk wordt (voor de helpdesk of service manager) wat er mis gaat.  Zorg ervoor dat zo’n dienst voortdurend gemonitord wordt of deze werkt.

Als ontwikkelaar kan ik in ieder geval niet begrijpen waarom zoiets elementairs niet werkt en er geen fallback is ingeregeld.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Mmmark, welkom! Vervelend dat het niet werkt! Het resetten moet inderdaad wel lukken via de MijnKPN app. Is dat inmiddels wel gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2023

Beste @Mmmark, welkom! Vervelend dat het niet werkt! Het resetten moet inderdaad wel lukken via de MijnKPN app. Is dat inmiddels wel gelukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 8, 2023

Ik ben nu op vakantie, zal het als ik terug ben nog een keer proberen.