Skip to main content

 

Vandaag wilde we inloggen op netflix wat niet lukte nadat ik het ww had ingevuld. Lekker dan.

dus vragen we nw ww op maar krijg geen mail en ook geen melding dat mijn emailadres niet juist zou zijn.

Als ik Netflix bel zeggen ze dat ik geen account heb bij dus niet kan kijken. Terwijl ik kijk in mijn kpn en zie dat het “gewoon” in m'n pakket zit. Als daar nu een klantnr bij had gestaan had ik het door kunnen geven aan Netflix en hadden ze mij kunnen helpen.

 

Beste KPN, het is de laatste tijd wel weer hommeles, wat moet ik doen om weer te kunnen kijken?

Dank

Hans

Sinds wanneer kan je niet meer inloggen op Netflix?

Is dit ook het geval op https://netflix.com of alleen op de TV ontvanger?


 

via de tv ontvanger en laptop


 

vraag sinds vanmiddag een nw ww op en krijg deze melding

 

E-mail verzonden

Er werd een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van je wachtwoord verzonden naar …...kpn-cloud.nl. Controleer je spam- of junkmap als je de e-mail niet terugvindt in je postvak-in.

Als je geen toegang meer hebt tot dit e-mailaccount, neem dan contact met ons op.

Maar krijg geen linkje.


Heb je jouw Netflix wachtwoord al opnieuw ingesteld?


 

Dat wilde ik doen maar, vraag een ww herstel via m'n emailadres maar krijg geen mailtje met link om m'n ww opnieuw in te stellen


Hoe kan het zijn dat er een kpn-cloud.nl adres gebruikt wordt?


 

dat is mijn emailadres.


 

nu ga je typen dat het niet kan omdat KPN geen cloud diensten meer doet


Ik heb nog nooit van een e-mailadres voor het domein kpn-cloud.nl gehoord.

Er is ook geen mailserver gedefinieerd voor dat domein en dus kan ik wel begrijpen dat die mail niet aankomt.


 

Maar ok, ik heb dus netflix via KPN en kan, voor zover ik weet, sinds vandaag niet meer inloggen.

Ik heb geen mailtjes gehad dat er iets zou gaan gebeuren of niet meer mogelijk zou zijn.


Er is ook geen mailserver gedefinieerd voor het domein kpn-cloud.nl en dus kan ik wel begrijpen dat die mail niet aankomt.

Kan je vanaf een ander e-mailadres wel een mailtje sturen naar dat @kpn-cloud.nl adres?


geef mij je mailadres dan stuur ik je een mail


Nee, ik vroeg je of jij vanaf een ander e-mailadres een mail kunt sturen naar dat @kpn-cloud.nl adres.


 

beste wjb, ik mail al jaren vanaf dit adres en doe dat nog steeds.

Ik krijg ook nu elke keer een mailtje als sinds dat jij reageerd op mijn vragen.

 

KPN bied nu enige tijd geen cloud diensten meer aan maar zit onder bijzondere voorwaarde nog bij hen.


Weet je zeker dat je een emailadres hebt met als domein @kpn-cloud.nl?

De reden waarom ik het vraag is omdat er geen DNS entry bestaat voor dat domein…

...en een verzendende mailserver dus ook niet weet waar hij mails voor @kpn-cloud.nl naartoe moet sturen. Dan kunnen die mails dus ook niet aankomen.

 

Onderstaand de DNS records voor @kpnmail.nl…

 

...waardoor een verzendende mailserver dus weet waar hij de mails voor @kpnmail.nl naartoe moet sturen.


Zou het kunnen zijn dat jouw e-mailadres niet voor het domein @kpn-cloud.nl is maar voor het domein @kpn.cloud?

Voor @kpn.cloud vind ik immers wel een MX DNS entry.

 


Hoi @ergebeurtwelveelmetkpn . Ben je er nog? Ik ben nu ook wel benieuwd. 


 

Beste Erwin en wjb,

Het is opgelost, iemand bij KPN heeft veel systemen door gespit daarna verwezen naar Netflix. 

Daar hadden ze geen verklaring voor mijn probleem, waren bijzonder kort af en hebben mij een nieuwe link gestuurd naar m'n cloud adres en hoppaaaaaaaaaaa. Alles werkt weer. 

Bedankt voor alle ondersteuning

Hans