Skip to main content

Ik ben nieuw hier dus misschien een overbodige vraag…

Ook ik kan niet meer casten naar mn tv sinds de laatste update , net contact gehad met kpn maar ze begrepen mijn vraag niet echt en wisten zeker dat het niet bij hun ligt.

App al kompleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, stekker tv er uit ....en er weer in uiteraard.

Is er misschien al iets meer bekend over dit probleem...???

​​​​​

Cast u naar een externe Chromecast of de interne Chromecast van de TV+ ontvanger (DIW7022)

Het is wel van belang dat de Chromecast in hetzelfde wifi-netwerk zit als de telefoon/tablet waarmee gecast wordt, @Geppos.


Bedankt voor uw reactie.

Lees net in een zelfde vraag dat het probleem dus iid toch bij kpn ligt en het probleem bekend is en wordt opgelost bij een volgende update ....., dit is versie 8.46 of zo en bij 8.47 moet het opgelost zijn alleen wanneer die update er voor Android komt weten ze niet, voor Apple zou ie er al wel moeten zijn.

Dus afwachten maar.....


@Geppos  heb je een linkje naar het topic waar je dat gelezen hebt?


Poeh...ehmmm...niet echt , stond tussen het zelfde rijtje.

Maar ik heb vanochtend de update kregen toen ik hier in Spanje de app startte en nu doet nu et casten het weer , het icoontje is ook weer wit zoals altijd het geval was.

Dus misschien gewoon ff updaten.

Succes


Poeh...ehmmm...niet echt , stond tussen het zelfde rijtje.

Maar ik heb vanochtend de update kregen toen ik hier in Spanje de app startte en nu doet nu et casten het weer , het icoontje is ook weer wit zoals altijd het geval was.

Dus misschien gewoon ff updaten.

Succes

Fijn dat je die update hebt gehad!  Ik vermoed dat je  het gelezen hebt in de product update:

 


Ik starte hier de kpn itv app en toen stond gelijk de update er bij idd....dus weer helemaal blij...ik cast met mijn telefoon via een persoonlijke hotspot en dat gaat prima , zit bijna het hele jaar voor mijn werk in buitenlandse hotels en daar is de wifi ook niet altijd top en dit werkt prima


Reageer