Skip to main content

Hallo ik kan niet meer via mijn telefoon  naar de tv kijken met de kpn app. Video niet beschikbaar .valt buiten mijn abonnement. 

Gisteren nog gewoon gekeken .Hoe kan dat?

 

Ai, dat is niet handig @Pongootje .

Dit is de nieuwe TV+ (plus) app. Heb je deze al langer of pas net?

MAAR... Staat ie niet toevallig per ongeluk op “favoriete zenders”??? Dat is die derde button bovenaan die deels in beeld valt. Kan je zichtbaar maken door naar links te swipen.

Sluit je 'm wel eens helemaal af op je telefoon? Via de ||| links onderin en dan naar boven swipen? Of alles tegelijk met de button “alles sluiten”?


Vorige keer gekeken via WiFi en nu via 4/5G, @Pongootje?

Je kunt alleen kijken via je eigen netwerk, thuis dus.

Je krijgt dan inderdaad die melding "Deze video valt buiten Je abonnement', wat de lading niet echt dekt…

O wacht, ik zie het WiFi-symbooltje. Zit je misschien op een gastnetwerk of iets dergelijks?


Vreemd dat je ineens de melding krijgt dat een programma buiten jouw abonnement valt, @Pongootje.

@Ratonesque stelt wel meteen een goede vraag: zit je op een ander netwerk dan je de dag ervoor zat? Sommige zenders zijn namelijk alleen via het eigen wifi netwerk of zelfs alleen via de tv-ontvanger te bekijken. Dat heeft te maken met de uitzendrechten die wij hebben gekregen van een zender.


Het screenshot is gewoon van NPO 1. Dat kán niet buiten je abonnement vallen. Zit in het basis tv abonnement namelijk.

Ik kan hooguit verzinnen dat het iets te maken heeft met instellen van de verplichte favorietenlijst. Dat dat bijvoorbeeld niet is gebeurd. Of zonder deze zender. Of zoiets.


Heel scherp, @PeterG! Dat was mij nog niet opgevallen. In dat geval kunnen we mijn vorige bericht negeren, want NPO1 kan inderdaad niet buiten het abonnement vallen.


Heeft u überhaupt toch wel tv van KPN? Heeft u misschien uw abonnement verlengd ofzo en daarbij geen tv genomen? Of heeft u tv stopgezet omdat u dacht: die tv ontvangers gebruik ik toch nooit, ik kijk altijd via de app?


Toch kreeg ik laatst ook een keer de melding 'Deze zender valt buiten je abonnement' terwijl ik op 4/5G keek...terwijl je dan de melding 'Deze zender kan je alleen thuis kijken" zou moeten krijgen, @Denise van KPN.

Op de een of andere manier kloppen de meldingen soms niet...


Heeft u überhaupt toch wel tv van KPN? Heeft u misschien uw abonnement verlengd ofzo en daarbij geen tv genomen? Of heeft u tv stopgezet omdat u dacht: die tv ontvangers gebruik ik toch nooit, ik kijk altijd via de app?

Ook een hele goede vraag!

@Pongootje kun je ons meer vertellen?


Reageer