Skip to main content

Fijn dat u hier antwoord krijgt van KPN. Zelf zou ik na mijn meerdere keren bellen op 25 april, op 2 mei worden terug gebeld. Toegezegd. Niet gebeurd.

Drie weken gewacht. Niet gebeld. Dinsdag 23 mei wéér gebeld. Ik zou donderdag 25 of vrijdag 26 mei worden terug gebeld. Wederom niet gebeurd.

Het is nu 31 mei en ik kan, door fouten bij KPN, al maanden Spotify niet gebruiken. En zo word je behandeld. Het incasseren van de centen lukt ze overigens wel steeds.…

Onfatsoenlijk én respectloosheid in ultieme vorm.

Niels den Hartog

Etten-Leur

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt 

Beste @N. den Hartog, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit niet opgelost wordt! Je bent inmiddels nog steeds niet teruggebeld? Wat gebeurt er precies met je Spotify Premium? Hoor je nu reclame tussendoor of is er iets anders wat niet werkt? Kan je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en, als je Spotify via je mobiel hebt, ook je 06-nummer?


Goedemorgen,

Ik had een belafspraak met Mervyn op 2 mei jongstleden. Voor niets vrijgehouden. Hij niet gebeld.

Na 3 weken maar wéér met KPN gebeld. Nou, Mervyn was erg druk. Hij zou me de donderdag of vrijdag erop terugbellen. Toegezegd. Wéér niet.

Dat is niet minder dan klantonvriendelijk én onfatsoenlijk.

Ik heb enkele maanden een bestaand contract overgenomen van mijn ex-vriendin. Hierin zit 'gratis' Spotify. Het lukt KPN echter maar niet om mij Spotify met m'n bestaande e-mailadres (waaronder ik onder het oude contract ook ingelogd) was, werkend op mijn naam te krijgen.

De factuur is echter alle maanden wél gelukt. 

Daarnaast: De mens kan naar de maan reizen et cetera. Het lukt KPN, en dan in het bijzonder Mervyn, niet terug te bellen. Zo bijzonder.…

Graag een zéér spoedige reactie en actie in deze. En wil je Mervyn vragen te zorgen dat ik gecrediteerd word over afgelopen maanden? Jullie leveren namelijk.niet wat jullie beloven..

Niels den Hartog

Etten-Leur 


Flink rot dit.. Nog even een vraag: het gaat dus om in principe hetzelfde Spotify Premium account? Het e-mailadres is hetzelfde? En gaat het dan ook om hetzelfde e-mailadres als waar jij je forumaccount op hebt staan? Het lijkt erop dat er bij het overzetten iets misgegaan is. Klanten die nog nooit gebruik gemaakt hebben van Spotify Premium bij dit abonnement, kunnen dit nu niet meer activeren. Maar jij geeft aan dat je er al wel gebruik van hebt gemaakt, dus die vlieger gaat hier niet op. Wel is het dus een uitzonderlijk iets en ik zal dit dan ook intern verder uit moeten zoeken. Als jij de eerste drie vragen van dit relaas beantwoordt, dan ga ik er voor je achteraan. 


Goedemiddag,

Ik weet ondertussen echt niet meer hoe het type abonnement op Spotify heet. Geen idee.

Concreet: Het oude contract stond op de naam van m'n ex-vriendin. Zij kreeg ook zodoende het gratis Spotify. Ik kon hier ook gebruik van maken. Inloggen deed ik yoen inderdaad met hetzelfde e-mailadres als in m'n account.

Fijn dat u hier achteraan gaat. Maar wat te doen aan het vergaande onfatsoen van uw collega Mervyn? Iets meermaals  beloven en gewoon niet terugbellen. Schandalig.

Met vriendelijke groet,

Niels den Hartog 


Ik heb het als extra optie weer toegevoegd aan je abonnement. De kans aanwezig dat het dan nog niet werkt, wil je me dat laten weten? Ook als het wel werkt trouwens 😉.


Goedemiddag,

Bedankt zover.......

Uiteindelijk heb ik nu voorlopig een gratis account en moet ik over een maand toch weer gaan betalen. Dus....niet gelukt ;-)

Wat kunnen we doen?


Mijn excuses dat ik nu pas reageer, @N. den Hartog! Ik ben je topic per abuis uit het oog verloren. Heel vervelend dat het niet gelukt is, ik ga het op een andere manier proberen en hou je op de hoogte!


Voor de afronding van het topic en eventuele meelezers: ik heb begrepen dat het inmiddels opgelost is! Mijn excuses voor de tijd die het geduurd heeft om dit in orde te maken!