Skip to main content

Goedemorgen 

Ik heb sins 1 week een nieuwe samsung tv.

Voor het eerst nu problemen met de kpn afstandbediening. 

Nu is mijn netflix beeld verkleind.

Ik had eerst ook alleen geluid en geen beeld dat is wel weer goed. Nu het beeld nog. De beeldinstellingen staan goed.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Esther Van Der Linden 
Waarschijnlijk staan de instellingen van je TV-ontvanger niet goed
Ga naar het menu - Instellingen - Beeldscherm - Beeldschermresolutie
En zet deze op 1080i
Klik daarna op Bewaar en sluit.

Ontvang je Netflix direct op de TV pas dan deze instellingen op je TVmenu zelf aan.


Top thnx ga ik proberen hij stond op automatisch 


Hoi @Esther Van Der Linden en welkom hier op het forum!

 

Heb je iets gehad aan de tip van @huistijger? Dat is namelijk ook het eerste waar ik in dit geval aan denk. Mocht dit niet hebben geholpen dan horen we dat graag zodat we verder kunnen kijken richting een oplossing :)


Heb je inmiddels weer 'normaal' beeld @Esther Van Der Linden ?


Hallo, wij hebben het zelfde probleem als Esther, omdanks de beelresolutaie naar 1080i te zetten (ook wij hebben een samsung, en eerder heeft alles het gewoon goed gedaan).

Mocht iemand nog een suggestie hebben, graag.


Sorry voor het late reageren. Heeft geholpen thnx. 

Nu eerst naar de winkel voor nieuwe hdmi en dan hopen dat alles top werkt


Sorry voor het late reageren. Heeft geholpen thnx. 

Nu eerst naar de winkel voor nieuwe hdmi en dan hopen dat alles top werkt

Geen punt en bedankt voor de terugkoppeling Esther :) 


Hallo, wij hebben het zelfde probleem als Esther, omdanks de beelresolutaie naar 1080i te zetten (ook wij hebben een samsung, en eerder heeft alles het gewoon goed gedaan).

Mocht iemand nog een suggestie hebben, graag.

Heb je de tip van @huistijger al eens opgevolgd? 


Wij hebben ook een probleem met klein beeld met netflix via kpn ontvanger. Instellingen op ontvanger staat op 1080i. Via smart tv Sony geen probleem met netflix. Maar willen graag alles via afstandsbediening van kpn bedienen.


De echte oplossing is de ontvanger uit te schakelen en opnieuw op te starten. Daarna werkt het weer zoals het hoort.


Wij hebben ook een probleem met klein beeld met netflix via kpn ontvanger. Instellingen op ontvanger staat op 1080i. Via smart tv Sony geen probleem met netflix. Maar willen graag alles via afstandsbediening van kpn bedienen.

Hoi @Frans71 en welkom hier :)
Heb je nog wat gehad aan de (goede) t@Nimarle? Hopelijk heeft het geholpen en heb je weer volledig beeld met Netflix!