Skip to main content

Wanneer komtĀ  Grey's Anatomy dit jaar 2022 terug bij kpn en waar kan ik dat dan kijken?

Keek je dat via een zender?

Of kan je die serie via series zien bij KPN?

Ā 

Zie hier.

Ik zie dat het o.a. op Disney+ is te zien.

Ik heb even gekeken en hij staat erbij (op Disney+)


Leuke vraag. Deze serie is bij KPN en Ziggo de laatste jaren inderdaad On Demand beschikbaar geweest steeds januari t/m juni. Vorig jaar was ie van af half januari aanwezig in on demand. Hopelijk kan een moderator specifieker info geven.


vorig jaar 2021 kon ik de serie gewoon met mijn pluspakket kijken op de tv. Blijkbaar kan dat dus niet meer of moet ik mijn abonnement aanpassen? Voor Disney moet ik opnieuw een abonnement betalen.


@Ger21 , Volgens mij had je daar geen plus pakket voor nodig, vorig jaar is seizoen 17 uitgezonden op Net 5 vanaf half januari, weet alleen niet of ze nu ook 18 gaan uitzenden, die is vorig jaar in de VS uitgezonden.

Op videoland kun je de eerste 16 seizoenen kijken, en Netflix heeft er ook wat beschikbaar.


Ik heb bovenstaande al uitgelegd hoe het zit. Maar is nu nergens beschikbaar via kpn. Hopelijk binnenkort dus weer beschikbaar tot en met juni in het pluspakket. Net als de afgelopen jaren.Ā :fingers_crossed_tone3:

Videoland heeft 'm normaal ook elk eerste helft van het jaar. Maar nu ook daar nog niet zie ik net .


hartelijk dank ik ben pas met seizoen 3 bezig. Kom er zo wel uit!


@Ger21Ā Helaas is er geen licentie meer voor Greyā€™s Anatomy sinds dit jaar, net als andere series van Disney ABC. Series van Disney ABC zoals Greyā€™s Anatomy zijn momenteel nog te zien met diensten zoalsĀ Videoland of Disney+.