Skip to main content
Beantwoord

Komt jaarlijkse betaling voor Disney+ ook beschikbaar bij KPN?

• February 10, 2025
  • 4 reacties
  • 166 keer bekeken

Graag zou ik mijn huidige Disney+ abonoment ook bij KPN onderbrengen, zodat deze ook via de smartTV app bekeken kan worden en ik alle kosten op 1 “lokatie” heb.. Echter zie ik een aantal verschillen in tarieven tussen Disney+ en KPN.

Nu betaal voor mijn Premium abonoment via Disney+ een bedrag van €139,90 / jaar (dat is omgerekend dus; €11.65 per maand).

Bij KPN is er geen optie tot jaarlijkse betaling, en heb je alleen de keus tot maandelijkse betaling van € 13,99 wat uit komt op € 167,88 /jaar.

Toch een verschil van € 27,98 (is verglijkbaar met 2 maanden kosten). 

Voor het “Standaard, zonder reclame” abonoment geldt dit zelfde maar dan uiteraard met bedragen van € 99.90 /Jaar vs. 9.99/mnd.

Komt deze optie(s) jaarlijkse betaling of iets vergelijkbaars, ook bij KPN beschikbaar, of alleen voor Disney+ klanten die deze abonomentsvorm al hebben?

Beste antwoord door PeterG

, zodat deze ook via de smartTV app bekeken kan worden

Daarvoor hoef je het niet via kpn af te nemen. Gewoon erop inloggen met je Disney account. 

Bij kpn blijft het per maand. 

Kpn gaat niet het hele, geautomatiseerde, factuur systeem aanpassen voor diensten van derden. 

Ook zouden de voorwaarden dan aangepast moeten worden. Ook dat is nu per maand opzeggen. Ook diensten van derden. 

Het jaar abonnement kun je natuurlijk altijd direct bij de dienst zelf afnemen. 

Maar heb je het nieuwe Combivoordeel al bekeken? Vanaf Level 2 kun je kiezen voor gratis Disney+ Standaard

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 10, 2025

, zodat deze ook via de smartTV app bekeken kan worden

Daarvoor hoef je het niet via kpn af te nemen. Gewoon erop inloggen met je Disney account. 

Bij kpn blijft het per maand. 

Kpn gaat niet het hele, geautomatiseerde, factuur systeem aanpassen voor diensten van derden. 

Ook zouden de voorwaarden dan aangepast moeten worden. Ook dat is nu per maand opzeggen. Ook diensten van derden. 

Het jaar abonnement kun je natuurlijk altijd direct bij de dienst zelf afnemen. 

Maar heb je het nieuwe Combivoordeel al bekeken? Vanaf Level 2 kun je kiezen voor gratis Disney+ Standaard

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

@PeterG, Dank je wel voor je antwoord. 

Bedoel eigenlijk de app via de decoder, hierbij kan ik alleen de optie “bestellen” kiezen, en niet inloggen iid. 

Heb het nieuwe Combivoordeel gezien, en het klopt dat je Disney+ dan gratis krijgt. Echter (ben zelf level-3) heb gekozen voor om mijn Netflix om te zetten (bood veel meer voordeel voor mij). Ik kan wel gaan kijken of ik het huidige jaarabonoment ga omzetten naar een Standaard zonder reclame, maar dan ga ik wel van Premium naar Standaard, maar is wel een stuk goedkoper.

Denk dat als ik Premium wil houden, en niets anders op zit om Disney+ buiten het pakket te houden.​​​​​

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 10, 2025

Bedoel eigenlijk de app via de decoder, hierbij kan ik alleen de optie “bestellen” kiezen, en niet inloggen iid.

Welke ontvanger heb je van kpn? Bij mijn DIW7022 staat er gewoon '’inloggen'’ op het start scherm van de Disney+ app.

De app op de decoders van kpn is niet gebonden aan een abonnement VIA kpn. Het is gewoon de standaard Android-TV app.

Het scherm van de Disney app op mijn decoder van kpn:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jomi_mail, de optie om een jaar abonnement in 1x te betalen biedt KPN niet. Via KPN wordt er maandelijks gefactureerd en staan wij vervolgens maandelijks het abonnementsbedrag af aan Disney of Netflix. Het voordeel daar van is het dan ook altijd maandelijks opzegbaar is. Daar tegenover staat dan wel een iets hoger bedrag dan als het jaarabonnement in 1x wordt betaald.