Skip to main content
Vraag

Koppelen bestaand Netflix account aan KPN niet gelukt

• February 6, 2025
  • 1 reactie
  • 390 keer bekeken

Ik heb zelf een Netflix account en heb geprobeerd dat te koppelen aan mijn KPN abonnement.

Ik was vergeten dat ik een tijd terug mijn email adres voor Netflix heb gewijdigd. Bij het activeren van Netflix voor mijn KPN abonnement heb ik hierdoor het verkeerde email adres gebruikt.

Resultaat: Ik heb nu 2 Netflix abonnementen. Via die van KPN zie ik mijn eigen content dus niet meer.

Is er een manier om dit te corrigeren? Zodat mijn bestaande Netflix account alsnog aan mijn KPN abonnement gekoppeld wordt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 7, 2025

Hoi ​@ddfranco  welkom op de KPN Community. Ik heb zelf al jaren een Netflix abonnement maar ik ben niet in deze situatie geweest. Ik denk dat uitzetten bij KPN en dan opnieuw aanzetten met de juiste gegevens de enige optie is.

Ik heb Netflix. Hoe kan ik ’t overzetten naar KPN?

Ook als je al een Netflix account hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Ga naar MijnKPN en voeg Netflix toe aan je KPN abonnement. Activeer je Netflix account daarna met je huidige Netflix gegevens. We zetten je account automatisch over. Je blijft al je gegevens behouden.