Skip to main content
Vraag

Koppelen KPN bij ESPN lukt niet

• April 6, 2026
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Ik zie veel topics over dit onderwerp maar (bijna) overal was de oplossing langer wachten. Het is inmidels 1,5 week geleden dat ik ESPN Compleet heb besteld dus ik neem aan dat de administratie wel gedaan is :).

Ik krijg bij het koppelen bij ESPN de volgende melding:

“Er was een probleem met het verkrijgen van toegang tot jouw account.”

Ik heb al andere browsers geprobeerd, een ander netwerk en zelfs een nieuwe account aangemaakt bij ESPN op hetzelfde e-mailadres. Voor nu is het nog niet echt een probleem, maar met de playoffs in aantocht zijn er weer meer wedstrijden dan de standaard zenders via KPN TV dus dan heb ik wel de overige zenders nodig bij ESPN Watch.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Pim1896, welkom op onze community! Goed dat je er op tijd bij bent, ik weet niet precies waar dit mis gaat. Heb je ook al contact gehad met ESPN hierover? Zij hebben hier ook een handige pagina voor: Een KPN-account koppelen – ESPN NL Fan Care

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2026

Nee, nog geen contact gehad omdat eigenlijk in alle topics stond dat het probleem niet bij ESPN lag. KPN zou elke dag een lijst aanleveren met abonneenummers volgens verschillende reacties aldaar. 

Vanzelfsprekend heb ik het stappenplan gevolgd maar ik zal dan eerst contact opnemen met hen. Thanks voor de reply!