Skip to main content

Gaat KPN zich beschikbaar stellen om je KPN abonnement te koppelen aan je Apple TV aanbieder instelling? 

Dit is al even beschikbaar in Nederland vanuit Apple maar geen enkele aanbieder werkt hier nog mee. 

Lijkt er op dat kpn express apps als underdog aan vinkt

Klopt en ook dat is heel logisch wetende dat aan de vooravond van 2022 nog altijd zo'n 80% live televisie gekeken wordt en het veel, heel veel, goedkoper is om live TV streams o.b.v. multicasting te distribueren.


Lijkt er op dat kpn express apps als underdog aan vinkt

Klopt en ook dat is heel logisch wetende dat aan de vooravond van 2022 nog altijd zo'n 80% live televisie geken wordt en het veel, heel veel, goedkoper is om live TV streams o.b.v. multicasting te distribueren.

Waarom kan het via T-mobile wel dan?

Dat is toch ook een grote provider met veel klanten 


Waarom kan het via T-mobile wel dan?

Dat is toch ook een grote provider met veel klanten 

T-Mobile heeft een heel ander verdienmodel en is ook veel kleiner dan KPN.

Daarbij komt dat ook bij T-Mobile de beeldkwaliteit via de app beduidend minder is dan via een TV ontvanger en dat heeft precies dezelfde achtergrond.

Het is zo makkelijk om alleen maar naar de voorkant (app) te kijken maar de kosten en uitdagingen zitten daar helemaal niet, die zitten aan de achterkant (de distributie). 


Waarom kan het via T-mobile wel dan?

Dat is toch ook een grote provider met veel klanten 

T-Mobile heeft een heel ander verdienmodel en is ook veel kleiner dan KPN.

Daarbij komt dat ook bij T-Mobile de beeldkwaliteit via de app beduidend minder is dan via een TV ontvanger en dat heeft precies dezelfde achtergrond.

Het is zo makkelijk om alleen maar naar de voorkant (app) te kijken maar de kosten en uitdagingen zitten daar helemaal niet, die zitten aan de achterkant (de distributie). 

Oke misschien maar eens t-mobile voor een jaartje proberen 

Kan ik daar ook over oordelen 

 


Waarom kan het via T-mobile wel dan?

Dat is toch ook een grote provider met veel klanten 

T-Mobile heeft een heel ander verdienmodel en is ook veel kleiner dan KPN.

Daarbij komt dat ook bij T-Mobile de beeldkwaliteit via de app beduidend minder is dan via een TV ontvanger en dat heeft precies dezelfde achtergrond.

Het is zo makkelijk om alleen maar naar de voorkant (app) te kijken maar de kosten en uitdagingen zitten daar helemaal niet, die zitten aan de achterkant (de distributie). 

Oke misschien maar eens t-mobile voor een jaartje proberen 

Kan ik daar ook over oordelen 

 

Mijn zus heeft TV van KPN, mijn buurvrouw  T-Mobile en vrienden Budget Alles in 1 of Ziggo.  En ik moet zeggen, de één is niet beter of slechter dan de andere. 

Maar om er echt over te oordelen, zou je ze allemaal met dezelfde televisie moeten zien en dat is wat lastig 😉
 


@Berteman

Ik bedoel het niet letterlijk 

Vaak wordt er veel gezegd op het forum zonder dat er eigen ervaring is 

Voor mij is de drempel naar t-mobile 

Dat kpn een (vast) public ip adres heeft 

En ik ben niet zo van overstappen 

(wat de boer niet kent vret hij niet) 

Mobiel hebben we wel alles t-mobile