Skip to main content

Waar ik voorheen eigenlijk nooit problemen had met de KPN app, ondervind ik de laatste maanden veel hinder.

Hinder in de vorm van:

  • haperend beeld
  • beeld zwart, geluid loopt wel door
  • beeld loopt vast

Ik ervaar dit op zowel m’n iPad als iPhone. Andere apps werken prima. WiFi verbinding is hier uitstekend. Overigens ervaar ik de problemen ook op andere plekken (bijv. op een andere WiFi verbinding). Vreemd genoeg heb ik geen last van bovenstaande problemen als ik op het 4G netwerk zit.

Mijn ouders (wonen op een ander adres) ervaren dezelfde problemen. En ik zie redelijk wat meldingen staan tussen de app reviews waarin dezelfde issues gemeld worden.

App opnieuw installeren heb ik al gedaan en tv kijken via tv.kpn.com werkt ook.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Sterker; die app werkt al een jaar niet goed. Hij lijkt zelfs bij elke update slechter te gaan werken. KPN ziet gewoon geen noodzaak dit op te lossen, anders hadden ze dat wel gedaan. 

De app op orde krijgen kost waarschijnlijk zoveel, dat KPN de gevolgschade (opstappende klanten) accepteert. Denk niet dat er snel verbetering komt


Ook ik heb hier last van.
 

KPN, is er al zicht op een oplossing? (Misschien moeten jullie die App eens goed onderhanden nemen en het probleem na maanden eens oplossen?)

 

zoals reeds genoemd, werken de apps van andere aanbieders wel goed. Alleen KPN lukt het blijkbaar niet om een stabiele ipad app te maken… 😟


Ook hier hetzelfde probleem op de iPad. Behalve dat het beeld even blijft hangen of op zwart gaat, zie ik ook steeds ongeveer een seconde een beeld van het begin van de uitzending, en dan gaat het programma weer verder, met een halve zin in de herhaling. Dit probleem speelt sinds kort.


Dag,

voorheen waren wij zeer tevreden xs4all klanten met tevreden gebruik van hun diensten. Sinds de omschakeling naar KPN werkt de iTV app op 4 bij ons aanwezige iOS apparaten in zowel Nederland als in het buitenland niet of zeer slecht. Alles al een keer ververst, maar geen resultaat. 
Gelukkig kunnen wij ook beschikken over de Ziggo Go app die het overal perfect doet. 
Zelfs thuis op het KPN netwerk kijken wij probleemloos via de Ziggo’s tv app. 
Waarin zit het verschil?


Jaren gebruik gemaakt van de xs4all-tv-app en die liep vlekkeloos. Sinds een paar maanden nu de KPN-app en hij hapert, loopt vast, ook bij live tv kijken, heel irritant. Onder xs4all kon het wel, dus KPN, los het op of kopieer de xs4all-versie!


Alle reacties ten spijt, veel terecht gemopper over de app; een k ding.

6 maanden na de melding is er nog steeds niets gebeurd lijkt het.

De app van xs4all werkte wel goed en die van college Ziggo, de Ziggo Go app, werkt echt probleemloos. Waarom kan kpn die app niet gewoon kopen? Kleurtjes en logo veranderen en klaar is KPN …!


Ook hier een ex Xs4all klant. Wat een teleurstelling deze tv app. Gewoon compleet onbruikbaar en het service niveau van KPN is de afgelopen 20 jaar blijkbaar ook niet veranderd. 


Heb inmiddels al meerdere malen contact gehad/gezocht met kpn. Niemand vanuit hun die contact zoekt, ook al heb ik terugbelverzoeken. Er was zelfs een keer ene Deborah die zei dat ik op eigen kosten een monteur langs kon laten komen om mn wifi te testen. Zei voelde zich niet geroepen voelde om te helpen en ik maar naar Ziggo moest gaan. 
 

De laatste keer viel de verbinding weg tijdens het testen van mn wifi (wat niet nodig is) en heb ik sindsdien niets meer gehoord. Als je belt sta je al gauw 20-30 min in de wacht, dus hier zit ik ook niet op te wachten. 
 

Via de socials reageren ze ook niet. Ik heb niet de indruk dat KPN zich druk maakt om hun bestaande klanten.


Ik ervaar zelf al zon 6 maanden tot een jaar precies hetzelfde, zonder iets van verbetering. 
 

Ik heb nota bene KPN genomen vanwege ESPN, maar live voetbal kijken kan dus niet eens op de telefoon / Ipad. Waar betaal ik dan eigenlijk voor? Wat een k*t, service en hoe jullie met de situatie omgaan laat maar weer zien wat voor bedrijf jullie echt zijn.


Afgelopen najaar van ziggo naar kpn gegaan. Ook hier een fantastische WiFi maar een haperende tv-kpn app op een nieuwe iPad (2022).  Tja, als ik dat had geweten dan zou ik niet zijn overgestapt. 


Hier ook!!!!nu lijkt of het steeds erger wordt wanneer ik tv kijk op mijn telefoon of ipad loopt het beeld steeds vast of gaat deze verder vanaf het begin, heet iemand hier ervaring mee?

Heb de app al opnieuw geïnstalleerd, telefoon opnieuw opgestart niet werkt beeld blijft haperen zeer frustrerend op deze manier is het zeer lastig kijken .


Ik heb precies hetzelfde. Heel storend. Via laptop geen problemen, maar iphone en ipad werkt haperend en met heel slecht beeld. Alles via wifi (laptop ook wifi, maar dan zonder problemen).


Overigens, ik woon in Eindhoven, vanaf mn werk in Rotterdam hetzelfde resultaat. Het lijkt dus echt aan de IOS app te liggen 


Overigens, ik woon in Eindhoven, vanaf mn werk in Rotterdam hetzelfde resultaat. Het lijkt dus echt aan de IOS app te liggen 

Het vervelende is dat het al maanden aan de iOS en iPadOS apps lijkt te liggen en dat is zorgelijk. De app lijkt wel goed (beter) te functioneren op Android.

Vraag is wanneer KPN eindelijk in staat blijkt dit langlopende issue eindelijk eens te tackelen.


Eens. Ik heb het ook al maanden.

 

Ziggo app werkt prima (via mn zusje haar abonnement) maar ben verder tevreden over KPN dus wil niet zomaar overstappen. Wel van belang dat dit wordt opgelost natuurlijk.

 

ik zal de volgende keer eens een android toestel pakken. Ben benieuwd of dat inderdaad beter gaat.


Android telefoon werkt zonder problemen…

 

op de iphone gaat het via de browser beter dan via de app…


Wordt er door KPN iets gedaan met dit forum? Ik heb anno nu de zelfde problemen en die van diverse reageerders zijn al van een jaar geleden. Er is dus nog niets opgelost??? Voor mij een reden naar een andere aanbieder om te zien 


Hi allemaal! Ik wil toch even reageren op wat er allemaal gezegd wordt in het topic. Ik begrijp de ontevredenheid als online tv van KPN het niet goed doet. 

Wel is dit topic een jaar geleden aangemaakt nadat er een storing was met de iTV diensten. Die storing is nog opgelost. Wel is er op individuele basis de kans dat er problemen zijn. 

Kijk in dat geval naar het gemarkeerde antwoord. Volg die stappen. Lost dit het niet op? Maak dan een eigen topic aan. Dan helpen we je graag.