Skip to main content

Als mijn gezinsleden tv willen kijken via itv app, dan onthoudt deze username/ww niet en moeten iedere keer invoeren. Hoe kan ik dit ongemak verhelpen?

René

 

Huh!

Steeds weer opnieuw inloggen op de app op de phone of tablet is niet nodig. Gewoon de app sluiten, maar niet uitloggen. 


Zo werkt het inderdaad op mijn telefoon. Bij mijn andere gezinsleden niet. 


Op hoeveel plekken is/wordt er ingelogd?

Het maximum is 5. Als er dan ergens anders wordt ingelogd wordt er bij die 5 ingelogde weer 1tje uitgelogd.


Het maximum inloggen is op dit moment 3. Dus dasr zit de bottleneck niet.

Ook geven we een vinkje bij wachtwoord onthouden


Ook geven we een vinkje bij wachtwoord onthouden

Het is niet wachtwoord onthouden.

Als je inlogt met KPN ID dan kun je kiezen voor e-mail adres onthouden.
Als je inlogt met Abonnementsnummer + pin dan kun je kiezen om abonnementsnummer te onthouden.

Inloggen met abonnementsnummer vind ik het handigst. Als je dan uitlogt / uitgelogd bent hoef je alleen de pincode in te voeren. Dat is maar 4 cijfers.

Maar… ik blijf hier ingelogd. Waarom dat bij jouw gezinsleden niet zo is…. kan ik je helaas niet mee helpen. Volgens mij ook nog niet eerder tegen gekomen op het forum.

Wel nog een vraagje: zijn dat Android telefoons of Apple?

14:30

Kijk eens bij apparaatbeheer in de app hoeveel er in staan? (oude telefoons/tablets mogelijk nog)


Hè, verdorie. Nou blijf ik hier ook niet meer ingelogd op de app op de telefoon.

Had even uitgelogd n.a.v. je vraag om wat uit te proberen. Gelukkig is inloggen met de pincode weer zo gebeurt. Maar raar is dit wel!

CC @Felomo .

16:33


@PeterG karma of life is a b... 

Wij gaan even inloggen met de pincode

 


Volg......ik heb net een Android Tv en net de app geïnstalleerd en het zelfde probleem.


Volg......ik heb net een Android Tv en net de app geïnstalleerd en het zelfde probleem.

Ga ik de volgende uren ook eens even uitproberen…. 😉.

@Willem.B 


Hier net weer aangezet. En met Android-TV nog niet ervaren weer te moeten inloggen.

Wel nu steeds met de Android app (phone dus).


Hi @Felomo en de rest. 
Werkt het inmiddels goed bij jullie? Ik probeer het hier te reproduceren op een iPhone, maar de app blijft ingelogd. Bij Peter gaat het om Android, bij jou ook? 

Verder ook gek als je thuis bent verbonden met WiFi, dan zou de app dit automatisch moeten oppakken. 

Ik hoor graag van jullie. 


Ik moet nog steeds elke keer inloggen. Als ik 'm ongeveer een uur niet heb gebruikt. 

Cache geleegd, toestel herstart. Geen verschil.

Blijft over verwijderen en opnieuw downloaden, maar nog niet gedaan. 

Zo'n spijt van uitloggen naar aanleiding van dit topic 😫

🙂 Peter 


@Alex_P @PeterG hier nog niet verder. Mijn motorola is goed. De samsung van mijn vrouw niet. Surface laptop werkt ook zoals het hoort. 2 toestellen aangemeld op kpn account.

Its a mystery.   Zoals Peter nu ook merkt.


Ik sta voor een raadsel, ik heb het zojuist ook geprobeerd op een Samsung Galaxy S10 en hier blijft het ingelogd. Helpt het misschien om te app de verwijderen en daarna weer te installeren? 


Nu net (19:25) inderdaad maar verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. We gaan het beleven 😎


Hier ook inlogprobleem op Samsung S8+. IK heb ook de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, we gaan het zien straks.


Nope, nog steeds wordt het wachtwoord vergeten 😏


Nu net (7 september 19:25) inderdaad maar verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. We gaan het beleven 😎

Hier nog steeds ingelogd op de KPN ITV app. Ingelogd met ab.nr.

(via de 3 streepjes sluit ik apps altijd helemaal)

(Geplaatst: 8 september 11:53)


Zou ik van jullie specifiek mogen weten welk toestel jullie hebben, welke versie van Android en welke versie van de app? Dan ga ik het hier toch nakijken. 
Nog een vraag, blijft het op een laptop wel ingelogd? 


@Alex_P  Samsung S8+ modelnummer SM-G955F /  Android versie 9 / app versie 7.5.6 

Via laptop geen problemen.

 


Ai. Ik denk dan zomaar dat het niet los staat van je oude(re) telefoon met ouder Android. De mijne heeft Android 11. Dat kan op je S8+ kennelijk niet. 


Ai. Ik denk dan zomaar dat het niet los staat van je oude(re) telefoon met ouder Android. De mijne heeft Android 11. Dat kan op je S8 kennelijk niet. 

Hoi @PeterG , zou het dan zo zijn dat alles in die app prima functioneert, maar alleen moeite heeft met onthouden van de inloggegevens ? welke versie van de app heb jij dan ?


Ai. Ik denk dan zomaar dat het niet los staat van je oude(re) telefoon met ouder Android. De mijne heeft Android 11. Dat kan op je S8+ kennelijk niet. 

Zou ik van jullie specifiek mogen weten welk toestel jullie hebben, welke versie van Android en welke versie van de app? Dan ga ik het hier toch nakijken. 
Nog een vraag, blijft het op een laptop wel ingelogd? 

👆🏻😊


@HansaanZet 

Hier ook versie 7.5.6,  dat is gewoon de meest recente versie voor Android. Echter mijn OS is 11 en de S8+ heeft 9...


Zelfde probleem op de tablet.

Daar is al een topic over gemaakt. (niet door mij).😉

Is dat toeval of heeft het met elkaar te maken? 

 

En @PeterG 

Ik heb dit probleem ook op mijn tablet (Samsung S6 Lite model 2022) en ik log nooit uit.

Maar toch ook dit probleem. 😉😣

 

@Alex_P 

Ik heb Android 12 op mijn tablet.

Dus daar ligt het ook niet aan. 

 

Op mijn telefoon (ook Android 12) Samsung A53 heb ik dit probleem niet. 😉