Skip to main content

Als mijn gezinsleden tv willen kijken via itv app, dan onthoudt deze username/ww niet en moeten iedere keer invoeren. Hoe kan ik dit ongemak verhelpen?

René

 

Dag, 

 

Jarenlang hoefde ik op mijn  samsung tablet (Samsung Galaxy Tab S5e 64GB WiFi Zwart) op de kpn itv app niet steeds opnieuw in te loggen. Sinds een week wel, ook na het opnieuw installeren van de app, lastig, hoe krijg ik de oude situatie weer terug?

 

Groet Wim Leek


@Wim Leek Als ik Google op je tablet belooft deze link niet veel goeds…..😉 Samsung Galaxy Tab S5e 64GB WiFi Zwart - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis. Net zoals mijn Samsung S8+ met pensioen mag 😁


@all, ik ben hiermee bezig. 


@Alex_P Ben je intussen al wat verder naar aanleiding van je opmerking van 6 maanden geleden? Android versie 11 hier op een mediabox.


Gebruik mijn abonnementnummer.... dan gaat het goed


@Wim Leek Dat werkt bij mij ook niet helaas.


@Roalt

Op welk systeem gebruik je de kpn tv app?

iOS

Android

Al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Is je apparaat niet al wat ouder???


@PeterG Ik gebruik hem op een Lemfo H96 Max RK3566 Smart Tv Box met Android 11. Is een tv box van nog geen jaar oud. Hangt aan mijn TV

Update: 

Apart. Heb net inderdaad de app op de Lemfo (TV) eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Keek direct na inloggen eens bij de ingelogde apparaten. Daar stond mijn telefoon (correct) mijn Lemfo (niet actief) en een oude telefoon van mij (Mi 😎 als actief! Probeerde die uit te loggen en toen werd er gelijk uitgegooid. Blijkbaar zag de KPN app mijn Lemfo als mijn oude Mi 8. Dus:

Lemfo uitgelogd (was toch al niet actief)
Mi 8 (actief) hernoemd als mijn TV.

En alles werkt nu zonder opnieuw te hoeven in te loggen! 

Techniek….. LOL.

 


Hmm, fijn dat het nu werkt.

Maar, heb nog nooit van Lemfo gehoord. Kom 'm ook niet tegen als ik bij bol.com op mediabox zoek.

Ik weet wel dat KPN TV het op bijvoorbeeld de Formuler boxen niet doet.


@PeterG https://nl.aliexpress.com/item/1005002994112326.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.40.4bb079d2zax8UU&gatewayAdapt=glo2nld
Ik heb de 8gb / 128GB versie. Draait perfect!


Alie… is dat niet Chinees???

Ikzelf heb de Nokia streamingbox 8000. Maar sinds het nieuwe KPN TV+, met de Sagemcom Android-TV box, gebruik ik de Nokia nog maar zelden. Alles kan nu met de KPN box.

Verder ken ik de Apple TV box (niet te verwarren met app/streamingdienst met zelfde naam). Maar dat in China geassembleerde gebeuren komt er hier niet in. En alleenheerser op 'hun’ platform staat mij ook niet aan.

Apple werkt wel heel goed. Dat moet ik ze nageven.

En natuurlijk de nieuwe Chromecast HD/4k met afstandsbediening is ook top.