Skip to main content
Beantwoord

KPN Netflix abonnement van 2,99 ook op 2 tv's te bekijken?

• May 8, 2022
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb via KPN een netflix abonnement voor 2,99 per maand. Kan ik met dit abonnement ook op 2 verschillende tv’s kijken?

Beste antwoord door wjb

Je bedoelt, neem ik aan, dat je het Netflix Basic abonnement van €7,99 hebt en een entertainmentkorting van €5,- ontvangt.

Met het Netflix Basic abonnement is tegelijkertijd op één apparaat te kijken en de kwaliteit is SD (480p).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 8, 2022

Je bedoelt, neem ik aan, dat je het Netflix Basic abonnement van €7,99 hebt en een entertainmentkorting van €5,- ontvangt.

Met het Netflix Basic abonnement is tegelijkertijd op één apparaat te kijken en de kwaliteit is SD (480p).

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @IPAD KPN ITV probleem, met het Basic abonnement kan je inderdaad maar op 1 apparaat tegelijkertijd kijken. Je kunt ook kiezen voor Netflix Standaard of Premium, daarmee kan je respectievelijk op 2 en 4 apparaten tegelijkertijd kijken. Zie deze pagina op onze website voor meer informatie en de verschillen: Netflix abonnement bij KPN.