Skip to main content

Ik heb netjes voor het einde van de gratis 3 maanden mijn Prime opgezegd, hiervan ook een bevestiging ontvangen. Kijk ik in mijnkpn, staat deze doodleuk weer geactiveerd. Ik ga er vanuit dat ik hiervoor niet ga betalen toch? Anders heeft KPN een probleem.

Hoi @ERIKcalls. Welkom op de community! Wat vreemd dat Amazon Prime in MijnKPN weer is toegevoegd aan jouw abonnement. Heb je na de bevestiging van het opzeggen van Amazon Prime weer opnieuw een bevestiging ontvangen van het toevoegen van Amazon Prime aan jouw abonnement? Als dit het geval is kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Dan zoeken mijn collega's dit verder voor je uit op een moment dat het jou goed uitkomt. 

Wordt het ook in rekening gebracht Erik?  Hoe ver voor het einde van de drie maanden heb je Prime opgezegd? Ik heb dit dacht ik ook wel eens gehad, als je het na 1 maand op zegt dat het toch nog open bleef staan tot het einde van die drie maandelijkse periode(het wordt dan niet in rekening gebracht uiteraard)

Ik heb netjes de een na laatste dag opgezegd omdat er staat dat ik ieder moment mag opzeggen, zonder opzegtermijn te noemen. Ik heb daarna gebeld en de medewerker heeft opnieuw de prime verwijderd. Precies dezelfde opzegbevestiging ontvangen. Er stond vanmorgen, anderhalve dag later, in behandeling en kon ik niks wijzigen in mijn kpn account. Nu is prime eindelijk  eraf. Wat een gedoe zeg.

@ERIKcalls Dat ging inderdaad erg moeizaam en hoort zeker niet zo te gaan. Gelukkig is het nu wel verwijderd uit het abonnement, 😊

Reageer