Skip to main content

Vanavond mijn KPN Tv app op mijn Philips tv geüpdatet. Tot mijn grote verbazing dat deze ineens bijna 5 minuten achter loopt ten opzichte van de KPN Tv app op mijn telefoon.

In de afbeelding zie je dat de wedstrijd op tv bij 68:18 is en op mijn telefoon bij 72:58.

Iemand die mij hierin kan helpen? Dit is echt heel irritant

Ook ik ondervind hetzelfde probleem op mijn chromecast met android TV. Vandaag is de app geüpdatet. De chromecast app loopt zeker een aantal minuten achter op de telefoonapp en de TV ontvanger. Heel vreemd en bijzonder vervelend. 


Bij mij loopt de app sinds de update ook zo’n 5 minuten achter.

ik heb een Sony tv met Google tv besturingssysteem.

is er nog steeds geen oplossing?


Hmm. Wou het uitproberen op de Philips van mijn moeder maar na 1 seconde spelen klapt de app er helemaal uit.

Ze heeft app versie 3.0.16

Klopt dat?


Ook op mijn Sony Android TV loopt versie 3.0.16 van de smart-TV app zo'n vijf minuten achter t.o.v. de iTV app op mijn tablet.


Liep die 3.0.16 op mijn moeders tv maar, wjb.

Bij haar kan je steeds maar 2 seconden kijken. En dan knalt ie er helemaal uit. En zit je weer op het Android-TV startscherm van de Philips. 

Op mijn Nokia streamingbox 8000, die ik nu op mijn logeerkamer heb geïnstalleerd staat (gelukkig) nog versie 2.10.40 .


In versie 3 van de smart-TV app is de UI weer verder gelijk getrokken met die van de site.

Overigens lijkt de klok rechtsboven wel gelijk te lopen.


Misschien degene die er ook last van hebben ook bellen naar KPN, bij mij wordt het nu afgewimpeld dat het te maken heeft met ‘bufferen’ 


Misschien degene die er ook last van hebben ook bellen naar KPN, bij mij wordt het nu afgewimpeld dat het te maken heeft met ‘bufferen’ 

Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit binnenkort wel door een moderator van KPN (@Bart_Z?) opgepakt zal gaan worden.


Sinds de update van de app,  geloof afgelopen donderdag, zie ik ook dat het 5 minuten achter loopt. Zat vandaag naar de dames tennis finale te kijken en toen kon ik het goed zien, via Eurosport 1 en France 2. Ik gebruik een chromecast om tv te kijken. Op CNN zie ik ook dat het 5 minuten achter loopt. Ze hebben ook tijd in beeld. Daarvoor nog nooit zo'n groot verschil gezien.

 


Ook op een TV+ Box loopt de smart-TV app vijf minuten achter.

Let op, ik heb het dus niet over de TV+ app maar over de smart-TV app geïnstalleerd op een TV+ Box.


Gisteravond moest ik ook de KPN iTV app opnieuw installeren (want was weer eens vastgelopen). De nieuwe gebruiksinterface viel me direct op met de menukeuzes bovenaan. Had voor mij niet gehoeven, maar prima.

Wat minder prima is, is de enorme vertraging waarmee ik sindsdien tv kijk. Ben gewend dat de app op telefoon/tv maximaal een minuutje achterloopt, maar dit is op de tv nu c.a. 5 minuten geworden. Zeer vervelend!

Hopelijk komt er snel een update!!


Sinds de update van de ITV app op mijn TV heeft de uitzending 5 minuten vertraging, ik erger mij hier zeer erg aan. alles al opnieuw geinstalleerd en gereset , niets helpt. KPN gebeld maar geen oplossing

 

Admin: samengevoegd met lopend topic


Ik zal dit even oppakken. Ik heb hier zo niets over gehoord, maar alles lijkt nu te wijzen naar de update. Ik heb even navraag gedaan. Zodra ik hier een antwoord op heb, zal ik dat laten weten. 


Het is vreselijk irritant. Het journaal begint in de app (voor smart-tv versie 3.0.16) ook pas rond 20:05 uur.

Heel even pauzeren en je bent wel (bijna) live.

Maar staat ie LIVE dan ben je 5 minuten achter. 😖. Alle zenders. 


Zojuist weer gebeld en daarna

zag ik het bericht pas van @Bart_Z
 

Deze keer door vriendelijk medewerker geholpen en hij heeft contact gehad met desbetreffende afdeling en het probleem is iig bekend zoals mij werd verteld, maar oplossing termijn kon men niet geven 


Hoi @MarcoVgh 

Als je heel kort pauzeert kom je wel live. In ieder geval zo'n 5 minuten verder dan wat live zou moeten zijn.


Zojuist weer gebeld en daarna

zag ik het bericht pas van @Bart_Z
 

Deze keer door vriendelijk medewerker geholpen en hij heeft contact gehad met desbetreffende afdeling en het probleem is iig bekend zoals mij werd verteld, maar oplossing termijn kon men niet geven 

Het is bekend en wordt naar gekeken. 


Hier de zelfde problemen na de update van de Kpn app op de Chromecast. Heel irritant dat het 5 minuten achter loopt. 


Hier ook hetzelfde issue. Chromecast met de geüpdatet KPN app. Resetten of wissen cache bieden geen oplossing.


Hier ook zelfde probleem. Kijk weinig tv maar dus voornamelijk via de app op Philips tv. Zie nu dat ik ook een vertraging heb van 5 min op de app via telefoon. Erg irritant.


Same here. 5 min vertraging….

wel werkt dus om je tv even op pauze te zetten. 
dan weer op play te drukken en soms loopt het weer gelijk. 


Beste @kpn

Sinds de laatste update van de Android app (staat bij mij op Nvidia Shield pro), loopt de programmering ruim 5 minuten achter. Maar ik lees dat jullie al bezig zijn met dit probleem. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.


Same here… Ook bij mij loopt de app op TV (samsung) 5 minuten achter. 

Ik hoor heel graag of er snel een oplossing is. Erg irritant.


Hier precies hetzelfde sinds de update van de KPN app op mijn Philips tv naar de 'nieuwe versie'. (die lijkt op die versie van de Android telefoons) Enorm irritant want ALLE tv beelden worden 5 minuten later getoond dan in de werkelijkheid.

 

Bv het NL elftal had een doelpunt gescoord en ik zag het 5 minuten later. Dit moet toch snel op te pakken zijn door KPN?!


Had je niet heel kort 'gepauzeerd' @Superray ?

Dan zit je namelijk ineens wel live.

Hoewel je alsnog zo'n 15 seconden achter ligt op de gewone decoder. Dat is natuurlijk het beste.

Met de decoder op glasvezel lig je niet achter op het signaal uit Hilversum.