Skip to main content

Vanavond mijn KPN Tv app op mijn Philips tv geüpdatet. Tot mijn grote verbazing dat deze ineens bijna 5 minuten achter loopt ten opzichte van de KPN Tv app op mijn telefoon.

In de afbeelding zie je dat de wedstrijd op tv bij 68:18 is en op mijn telefoon bij 72:58.

Iemand die mij hierin kan helpen? Dit is echt heel irritant

Er wordt aan gewerkt, zodra er nieuws is, zal dat gedeeld worden. 


Nee zeer zeker niet gepauzeerd. Ik heb er de afgelopen dagen sowieso last van. Vanmorgen ook weer rond de 5 minuten later beeld dan normaal. Wel een beetje jammer dat je ziet dat het 7.30 uur is op het RTL Nieuws in de ochtend en al je andere apparaten aangeven dat het al 7.35 uur is!

 

Nogmaals: de app werkt wel gewoon goed op mijn Android smartphone maar niet op de Philips Oled t.v. die ik heb sinds de update. Er is recentelijk een versie geïnstalleerd op mijn t.v. met een andere look and feel (vergelijkbaar met de smartphone app) en daar zit deze irritante fout in! Als ik nou de enige was, zou ik het nog begrijpen maar dit is een algemeen probleem bij veel mensen die de Android t.v. app gebruiken van KPN. Laat dat nou in mijn geval de enige app zijn die ik gebruik… 

 

Dus KPN kom in actie en breng een goedwerkende versie uit!!


Nee zeer zeker niet gepauzeerd.

Om geen 5 minuten achter te lopen dus wel even enkele seconden pauzeren @Superray . Klinkt gek maar is wel zo.


Hier hetzelfde probleem, heel irritant. Krijg ik gisteren via een pushmelding een bericht dat het  Nederlands elftal een tegengoal heeft gekregen, zie je het doelpunt pas 5 minuten later.

Bovendien hapert de app regelmatig, na een aantal haperingen loopt het geluid dan ook niet meer gelijk met het beeld.


Hier hetzelfde probleem. KPN App op Chromecast 4k. Signaal loopt 5 minuten achter. Even op pauze drukken verhelpt dit maar na verloop van tijd gaat het beeld ook achter lopen met het geluid. Erg irritant!

 


Vanavond mijn KPN Tv app op mijn Philips tv geüpdatet. Tot mijn grote verbazing dat deze ineens bijna 5 minuten achter loopt ten opzichte van de KPN Tv app op mijn telefoon.

In de afbeelding zie je dat de wedstrijd op tv bij 68:18 is en op mijn telefoon bij 72:58.

Iemand die mij hierin kan helpen? Dit is echt heel irritant

Bij ons ook 5 minuten 


Bij ons ook 5 minuten


Bij ons ook  het zelfde probleem met de kpn tv app.

Hoop dat er snel een oplossing komt.


Zelfde probleem hier op een Google TV


Ook hier 5 minuten vertraging. Irritant.


Hier ook, maar idd met enkele secondes op pauze loopt het weer goed.


Hetzelfde hier op chromecast 4k met Google TV sinds de update. Kort pauzeren werkt inderdaad, bedankt voor de tip.


Kwam er hier ook achter bij een voetbalwedstrijd dat de app 5 minuten achter loopt.
Geen pauze en gewoon ‘live'.

Niet te verhelpen met opnieuw starten, updaten of iets dergelijks.


Hier hetzelfde probleem, ITV app loopt op mijn telefoon en beide chromecasts met Android TV zeker 5 minuten achter waardoor het kijken van voetbal gewoon echt niet tof is.

Hopelijk komt er snel een oplossing 


Ik heb nog geen update hierover. Zodra er nieuws is zullen wij dat delen. 


Hier ook last van

 

Het is duidelijk dat dit gebeurt is tijdens de update en veel mensen hebben er last van. Hoe kan het dat het probleem niet gevonden is? 


Update is een drama hier. Veel haperen, schakelen tussen slecht en scherp beeld. 

Achter lopen qua tijd is vooral bij nieuws en sport irritant.

Van ellende de decoder van de slaapkamer gehaald. 


Hier ook het probleem dat de app 5 min. Achter loopt. Soms helpt het om te pauzeren. Soms niet. Ook al een paar keer gehad dat het geluid niet met het beeld synchroon loopt. Wanneer gaat dit opgelost worden?


Het was even een gedoe, maar ik heb de oude versie van de app maar terug gezet. Deze loopt wel gewoon gelijk zonder vertraging. De nieuwe interface is wel beter.


Het was even een gedoe, maar ik heb de oude versie van de app maar terug gezet. Deze loopt wel gewoon gelijk zonder vertraging. De nieuwe interface is wel beter.

Hoe heb je dat gedaan, @RedNas74 ? In de Play Store vind ik alleen de nieuwe.


Ik heb via apkmirror.com de oude versie gedownload (versie 0.2.1). Vervolgens deze met apk studio editor gekloond zodat de Play Store hem niet automatisch update. Daarna geüpload naar mijn google drive en hem via file commander geïnstalleerd op mijn Chromecast met Google tv. Best een gedoe dus.


KPN geeft in een ander topic aan dat er een update vanaf vandaag te downloaden in de officiële Play Store van Google, is het niet vandaag, dan morgen of overmorgen, wordt gefaseerd uitgerold @RedNas74 


KPN geeft in een ander topic aan dat er een update vanaf vandaag te downloaden in de officiële Play Store van Google, is het niet vandaag, dan morgen of overmorgen, wordt gefaseerd uitgerold @RedNas74 

Jep. Zie hier de melding van TV Apps Team:

 


Alles loopt weer synchroon.

Vertraging is weg.

Wel een enkele keer een bevriezing van enkele seconden. Dit gebeurt al heel lang.


Ja, bij mij ook opgelost. De freeze van een paar seconden is wel weer terug…. You can’t have it all I guess….