Skip to main content
Beantwoord

KPN Smart TV+ app werkt niet meer op mijn TCL tv

• April 9, 2025
  • 12 reacties
  • 132 keer bekeken

Sinds 2 dagen doet de KPN app het niet meer op mijn TCL tv. Eerst kwam ik er helemaal niet meer in met inloggen op de 2 aangeboden manieren. De app verwijderd en opnieuw geprobeerd en eindelijk werd ik ingelogd. Dus dacht OK opgelost maar nadat ik 1 zender had bekeken en overschakelde naar een andere zender sloeg ie vast. En vanaf dat moment opent de app wel maar pakt geen 1 zender meer. Dus nu stream ik via m'n telefoon maar dat is niet de oplossing. Dus KPN  kom op met de oplossing.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ach sorry, nee ik had je topic open geklikt om te reageren en heb dat niet gedaan. Toen was ik het topic ‘kwijt’. Goed dat je navraag doet! 

Ik heb wel doorgegeven dat je hier tegenaan loopt, er zijn meer klanten die dit door hebben gegeven. Maar ik heb daar nog geen terugkoppeling op ontvangen. Zodra ik wel concreet meer informatie heb, laat ik het weten. 

En, je hebt het vast al gezien, maar abonneer je ook vooral op onze Product Updates. Dan krijg je een mailtje zodra er een nieuwe update is. Hier zitten ook allerlei verbeteringen in, want we blijven natuurlijk werken aan de app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 14, 2025

Hallo KPN, hebben jullie lente reces. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 14, 2025

Hallo ​@2211 , dit forum is geen klantenservice van KPN.

Voor snel contact even bellen, 0800 0402, Facebooken of X'en.

Het is ook beter een eigen topic met je vraag te starten i.p.v. in te breken binnen een bestaand topic, dan wordt er naar de juiste personen toe gereageerd door mede forumleden en kan er geen verwarring ontstaan over wie op wie reageert.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 14, 2025

OK JanD, 

Ga ik doen

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hi ​@2211, welkom! Leuk dat je je vraag op de community stelt, al is de aanleiding natuurlijk wat minder. Ik heb zelf even een eigen topic voor je aangemaakt, voor het gemak. JanD legt mooi uit hoe de community werkt: je hebt hier vooral contact met andere klanten. Als je echt een klantenservice medewerker wilt spreken, zijn er andere kanalen waarin dit sneller gaat. Dat gezegd hebbende: wij zijn op de community wél op zoek naar feedback en signalen over onze diensten en producten. Ik geef dus heel graag door dat de Smart TV+ app bij jou niet goed werkt. 

Zou jij toch nog eens kunnen kijken of je nu de laatste versie hebt qua firmware? Dat is versie 08.67.04. En welk type TCL tv heb je? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2025

Hallo Marcia, 

Ik heb inmiddels de door jouw genoemde versie erop staan. Dacht trouwens dat die automatisch update. En mijn type is TCL QLED 55c749. Maar ben benieuwd of ie het nu wel goed blijft doen. In iedergeval bedankt voor je reactie. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Geen probleem hoor! Laat het gerust weten als je toch niet tevreden bent over hoe het gaat, de aankomende dagen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2025

Nou Marcia, het is een doffe ellende. Bijvoorbeeld vandaag start de app wel op maar bij het kiezen van een zender blijft het beeld zwart. Nou heb ik het een paar keer geprobeerd en uiteindelijk deed ie het maar soms blijft ie weer even hangen en dan na 10 seconden gaat het programma weer verder. Maar als ik stream vanuit m'n telefoon, geen enkel probleem. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Daar word je niet vrolijk van :-(. Ik ga dit wederom doorgeven. Toch nog even de check: heb jij jouw Smart TV bekabeld of draadloos aangesloten? Als dat draadloos is, heb je de mogelijkheid om het eens bekabeld te testen? Nu kan je dus wel een zender kiezen, maar blijft het programma een behoorlijk aantal seconden haperen, om vervolgens toch weer verder te gaan. Begrijp ik dat goed?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2025

Hoi Marcia, 

Het is idd draadloos maar dat was het altijd al en zonder problemen. Alleen is het probleem volgens mij ontstaan na die laatste update. Maar de versie is nu de meest recente. Maar gisteren deed ie helemaal niks. Toen heb ik het avonds laat nog eens geprobeerd en na lang wachten deed ie het. Maar naar een andere zender kapt ie er weer mee. En bedraad gaat me niet lukken want zo'n lange kabel heb ik niet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 25, 2025

Hoi Marcia, heb je paasvakantie 😂

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Ach sorry, nee ik had je topic open geklikt om te reageren en heb dat niet gedaan. Toen was ik het topic ‘kwijt’. Goed dat je navraag doet! 

Ik heb wel doorgegeven dat je hier tegenaan loopt, er zijn meer klanten die dit door hebben gegeven. Maar ik heb daar nog geen terugkoppeling op ontvangen. Zodra ik wel concreet meer informatie heb, laat ik het weten. 

En, je hebt het vast al gezien, maar abonneer je ook vooral op onze Product Updates. Dan krijg je een mailtje zodra er een nieuwe update is. Hier zitten ook allerlei verbeteringen in, want we blijven natuurlijk werken aan de app.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 28, 2025

Dankje Marcia, was een grapje over die vakantie. Fijn dat je het in de gaten houdt. Tis nog steeds knudde dus ben benieuwd. Heb me ook op die updates geabonneerd dus zou ik up to date moeten zijn