Skip to main content

KPN Smart TV app werkt niet meer op TCL TV

• March 5, 2025
  • 88 reacties
  • 2200 keer bekeken

Toon eerste bericht

88 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 29, 2025

Een paar weken geleden was ik blij gemaakt met een werkende app.  Nu heeft de app weer andere kuren. Soms start het gekozen programma niet op, soms houdt het programma plotseling op en start de kpn app uit zichzelf weer opnieuw op en soms stopt de app het programma helemaal. 
Dus nu weer terug naar casten maar dat is niet de oplossing toch? 
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Jasper van KPN
Moderator

Gebeurt dat bij specifieke momenten in de app, of kan het zich op elk moment, bij elke zender, voordoen? Krijg je op het moment dat het gebeurt ook bijvoorbeeld een foutmelding te zien?

Ik heb een aantal andere berichten gezien inderdaad, maar nog geen rode draad kunnen vinden daarbij.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 29, 2025

Dag Jasper, 

het gebeurt niet op specifieke momenten en bij alle zenders. Ook bij opgenomen programma’s. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 6, 2025

Helder, dank voor het melden! Laat het hier gerust weten wanneer er een patroon in te ontdekken valt, dan kunnen we dat ook doorgeven aan de ontwikkelaars. 

• Deelnemer
  • September 22, 2025

Goedemorgen, wilde toch ook ff melden dat de app hier weer prima loopt op onze TCL tv.

Ik zou zeggen niks meer veranderen👍

Jasper van KPN
Moderator

Dat is fijn om te lezen ​@Robeve! Het moet bij iedereen zo zijn natuurlijk, dus daar wordt nog wel naar gekeken 😉

• Deelnemer
  • October 2, 2025

Beste Jasper, ik ben ookblij verrast dat ik nu tv kijk zonder de google streamer. Dank daarvoor. De app of tv werkt nog niet helemaal vlekkeloos en moet af en toe van de stroom af en opnieuw starten. Voor op de slaapkamer kan ik daar prima mee leven. Nogmaals dank.

Bob

Jasper van KPN
Moderator

Hoi Bob, ook op de slaapkamer tv is het wel prettig als het goed gaat natuurlijk. Dat is ook een TCL tv, of is dat een ander merk/model? En op het moment dat je opnieuw moet opstarten, wat gebeurt er dan? Reageert de app helemaal niet meer, of de tv zelf ook niet?

• Deelnemer
  • October 3, 2025

Hoi Jasper, Ja het is een TCL tv model weet ik even zo snel niet. 

Ik vermoed dat het aan de tv ligt, maar dat weet ik niet zeker. 

Het is voor mij nu te behappen.

Bob

• Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Is er al eens wat nieuws over de kpn app voor tcl tv s begint een beetje lang te duren nu de grote concurrentie Z….O die heeft het wel voor elkaar 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Timhoogeveen, wat bedoel je precies? De problemen die in het begin in dit topic werden aangegeven zijn begin augustus opgelost. Je kunt kijken of je de meest recente versie van de app hebt geïnstalleerd op jouw TCL tv. Heb jij het daarna nog steeds, of heb je iets anders? Uit je bericht kan ik dat niet halen. 

• Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Hoi 

klopt mijn app werkte niet nu tv uit stroom gehaald  app opnieuw erop maar ik kan niet normaal inloggen 

Jasper van KPN
Moderator

Wat werkt er precies niet ​@Timhoogeveen? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding of iets anders? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Welke versie van de TV+ App staat er nu op jouw tv? De meest recente versie is 08.84.03, als het die versie niet is kan je dat als eerste bijwerken naar de meest recente versie.