Skip to main content
Vraag

KPN & Spotify koppelen is een drama

• March 15, 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Waarschuwing voor mensen die Spotify wollen koppelen aan kpn. Doe het niet!

Drama,  het abonnement werkt niet, wellicht het pas na een maand.

Ontkoppelen kan niet, ik heb nu alleen premium en mijn do hier kan niet meer luisteren via Spotify. 

Kpn is weer een paar klanten kwijt, wat een slechte service. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@hvz . Welkom bij de KPN Community.

Mijn ervaring hiermee is heel anders.  En ik hoop voor het merendeel van onze klanten ook.

Kan ik jou nog ergens bij helpen? Of heb je de hoop opgegeven? 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • March 17, 2025

Waarschuwing voor mensen die Spotify wollen koppelen aan kpn. Doe het niet!

Drama,  het abonnement werkt niet, wellicht het pas na een maand.

Ontkoppelen kan niet, ik heb nu alleen premium en mijn do hier kan niet meer luisteren via Spotify. 

Kpn is weer een paar klanten kwijt, wat een slechte service. 

Wat bedoel je met koppelen?

Als je Spotify of een andere streaming dienst bij KPN afneemt, moet je hem via KPN activeren. Daarna werkt het pas.

Zie ook hier (voor Spotify) Scroll iets naar beneden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2025

Helaas heb ik achteraf meerdere klanten zien vertellen dat dit niet goed gaat.

Ik heb mijn Spotify abonnement stopgezet om het daarna te laten koppelen aan kpn. Op het moment dat het abonnement bij Spotify stop was gezet heb ik bij kpn de koppeling uitgevoerd.  Toen stond het premium abonnement geactiveerd.  Een korte tijd later kon ik het abonnement aanpassen naar family.  En dat gebeurt dus niet,  blijft op premium staan. 

Paar keer gebeld maar kon niet geholpen worden, ik moest maar een maand wachten  en uiteindelijk heeft degene die ik belde de verbinding verbroken.  Ik was even echt boos,  ik betaal voor family en krijg premium. Als je dit doet bij kpn staat er " u kunt er binnen 5 minuten gebruik maken". Nou, niet dus. Ik heb dit soort verhalen veel gelezen. Je kan beter bij Spotify zelf blijven. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2025

En lees voor koppelen activeren 🙂