Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app app opent niet, opnieuw installeren lukt ook niet op Samsung Galaxy S25

• January 16, 2026
  • 13 reacties
  • 93 keer bekeken

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Vanavond wilde ik via de tv app voor de smartphone een serie opname inplannen.

Echte de app ging niet open.

Ik dacht even opnieuw installeren via Google Play maar dat was niet meer mogelijk.

Nu mijn vraag: heb ik een update gemist?

Samsung Galaxy S25 FE (Android 18 ONE UI 8)

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@marc1976, een Bèta versie zou je niet moeten hebben als je geen onderdeel bent van de testgroep. Die kan je dan verwijderen Via de PlayStore kan je de nieuwste publieke versie downloaden: KPN TV+ App | PlayStore. Als je een update niet direct installeert hoor je nog steeds in te kunnen loggen en in de store zien, zoals Rowi al zei.

Kan je nu nog steeds niet inloggen, of lukt dat nu wel?

Als het na de genoemde IPv6 tips nog niet lukt kan je ook kijken of je een VPN gebruikt, en of het nog speelt als je die uitschakelt.

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 17, 2026

Hallo ​@marc1976 ,

Dat zou zomaar kunnen. Deze week is versie 8.85.01 uitgerold. 

Je kunt dit hier terugvinden:

https://community.kpn.com/product-updates

• January 17, 2026

Een update missen, houd niet in dat een app niet meer beschikbaar is in de playstore voor een recente telefoon. Anders had dit moeten worden genoemd bij de release notes van de laatste update.

Hier zal iets anders aan  de hand zijn, gewijzigde land instelling van de playstore bijvoorbeeld.

Ps ​de topic starter  zal waarschijnlijk Android 16 bedoelen.

@marc1976 

Kan je de app wel installeren via deze link dan opent de webomgeving van de playstore.

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • January 17, 2026

Een update missen, houd niet in dat een app niet meer beschikbaar is in de playstore voor een recente telefoon. Anders had dit moeten worden genoemd bij de release notes van de laatste update.

Hier zal iets anders aan  de hand zijn, gewijzigde land instelling van de playstore bijvoorbeeld.

Ps ​de topic starter  zal waarschijnlijk Android 16 bedoelen.

@marc1976 

Kan je de app wel installeren via deze link dan opent de webomgeving van de playstore.

Ik weet niet hoe het zit maar de TV +app staat gewoon weer op mijn Samsung en hij opende ook direct via de link van jou ​@Rowi. 

• January 17, 2026

Ik heb waarschijnlijk een zin verkeerd begrepen.

Ik dacht even opnieuw installeren via Google Play maar dat was niet meer mogelijk.

Want hoe bedoelde je dit precies?  Je kan een app alleen opnieuw installeren als je deze eerst volledig verwijderd. Mischien heb je enkel het icoon van het start scherm verwijderd maar niet van de telefoon.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 17, 2026

Ik heb hier ook een Samsung S25 FE. 

Op dit moment hebben dié, en veel andere modellen, moeite met de apps via de IPv6 op de modems v10 en Box12. ​@marc1976 

Sinds ik hier IPv6 op het modem heb uit gezet werken de apps weer als een zonnetje. Had er last van met onder andere bank app (en iDeal), kpn tv+, MijnKPN, de 2 apps van regionale omroepen, Google Chrome, Cream app, …

• January 17, 2026

Android en ipv6 schijnen inderdaad nog steeds geen grote vrienden te zijn. Met name dhcpv6 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 17, 2026

Volgens mij heeft de S25 FE Android zestien en niet Android achttien. 

• January 17, 2026

Volgens mij heeft de S25 FE Android zestien en niet Android achttien. 

18 bestaat nog niet eens hooguit in een test omgeving.

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • January 17, 2026

Ik heb waarschijnlijk een zin verkeerd begrepen.

Want hoe bedoelde je dit precies?  Je kan een app alleen opnieuw installeren als je deze eerst volledig verwijderd. Mischien heb je enkel het icoon van het start scherm verwijderd maar niet van de telefoon.

De app was volledig verwijderd van mijn Samsung want toen ik op Google Play keek was er niets geïnstalleerd.

Dus het blijft een raadsel 

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • January 17, 2026

Ik heb hier ook een Samsung S25 FE. 

Op dit moment hebben dié, en veel andere modellen, moeite met de apps via de IPv6 op de modems v10 en Box12. ​@marc1976 

Sinds ik hier IPv6 op het modem heb uit gezet werken de apps weer als een zonnetje. Had er last van met onder andere bank app (en iDeal), kpn tv+, MijnKPN, de 2 apps van regionale omroepen, Google Chrome, Cream app, …

@PeterG ik heb de 14 vanwege de 4GB verbinding maar denk erover om weer terug te gaan naar 1GB inc de Fritz!Box want zoals jij zegt merk ik veel problemen met de KPN boxen. 

• January 17, 2026

De app was volledig verwijderd van mijn Samsung want toen ik op Google Play keek was er niets geïnstalleerd.

Dus het blijft een raadsel 

Maar liet de playstore wel de TV+ app zien bij je eerste poging?

marc1976
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • January 17, 2026

Maar liet de playstore wel de TV+ app zien bij je eerste poging?

Hij liet wel een app zien van TV+ maar die was niet toegankelijk. 

Heb verder geen app's gezien. 

Wat wel vreemd is is dat er nu een bèta versie geïnstalleerd is 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2026

Hoi ​@marc1976, een Bèta versie zou je niet moeten hebben als je geen onderdeel bent van de testgroep. Die kan je dan verwijderen Via de PlayStore kan je de nieuwste publieke versie downloaden: KPN TV+ App | PlayStore. Als je een update niet direct installeert hoor je nog steeds in te kunnen loggen en in de store zien, zoals Rowi al zei.

Kan je nu nog steeds niet inloggen, of lukt dat nu wel?

Als het na de genoemde IPv6 tips nog niet lukt kan je ook kijken of je een VPN gebruikt, en of het nog speelt als je die uitschakelt.