Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app cast werkt niet

• May 24, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Het lukt niet om via mijn kpn tv app te casten 

vanmiddag contact gehad met kpn.

uiteindelijk app bijgewerkt en lukte het vanmiddag weer .

NU lukt het weer niet 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Andormar. Vervelend dat het niet werkt! De situatie is me nog niet helemaal duidelijk, kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Op wat voor apparaat heb je de TV+ app staan, is dat op een telefoon of tablet? Welk merk en model?

Welke versie van de app heb je er op staan?

Wat gebruik je om de casten, is dat een Chromecast of AirPlay?

Wat gebeurt er precies als je cast, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien of iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Andormar. Vervelend dat het niet werkt! De situatie is me nog niet helemaal duidelijk, kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Op wat voor apparaat heb je de TV+ app staan, is dat op een telefoon of tablet? Welk merk en model?

Welke versie van de app heb je er op staan?

Wat gebruik je om de casten, is dat een Chromecast of AirPlay?

Wat gebeurt er precies als je cast, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien of iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.