Skip to main content

App eraf gehaal opnieuw geinstalleerd en blijft voortdurend die foutcode internal-72 geven.....m met soms zelfs dat er geen internetverbinding is terwijl er die wel is, zeer irritant, Netflix en andere streamdiensten doen het allemaall wel,wat is dat toch steeds met de KPN ITV app?

Hi @rumu! Welkom op het forum.

Vervelend dat je deze foutcode krijgt. Wil je iets meer informatie geven? Of het bijvoorbeeld op een ander apparaat wel lukt? Op welk apparaat je kijkt. En of je een VPN gebruikt? 

Laat het hier weten, dan lossen we het samen op!


Het is gelukt, het was mijn eigen fout bij de instellingen, heb iets verkeerds aangevinkt bij de netwerkverbindingen bij mijn wifi verbindingen.

Bij aanklikken van instellingen bij mijn gebruikersnaam/bij 'meer weergeven'/bij Mac-adrestype... daar was willekeurige Mac aangevinkt.

Toen ik dat veranderd had naar 'Tablet-Mac' werkte alles als een tierelier.

Er staat daar wel onder:

'Als u het Mac-adres van uw tablet gebruikt, is het mogelijk dat uw locatie wordt gevolgd'

Weet dus eigenlijk niet of dat wel goed is deze instelling.

Misschien iemand die weet hoe ik het beter zou kunnen oplossen?


@rumu ik heb niet direct een antwoord op je vraag. Wel heeft Apple een volledige pagina over privacy en locatievoorzieningen. Zou je eens willen kijken of het antwoord op je vraag daar staat?


@rumu ik heb niet direct een antwoord op je vraag. Wel heeft Apple een volledige pagina over privacy en locatievoorzieningen. Zou je eens willen kijken of het antwoord op je vraag daar staat?

Waarom wordt hier aan Apple gerefereerd terwijl Apple hier niets mee te maken heeft?


@rumu maakt zich zorgen over de melding over locatievoorziening. Vandaar dat ik een pagina heb gelinkt met informatie daarover. 


@rumu maakt zich zorgen over de melding over locatievoorziening. Vandaar dat ik een pagina heb gelinkt met informatie daarover. 

Maar hij heeft geen Apple apparaat maar een Android apparaat.