Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app op Android TV kan nog steeds niet alle opgenomen programma's weergeven

• January 12, 2025
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

KPN TV+ app op Android TV kan nog steeds niet alle opgenomen programmas weergeven.

Dat terwijl mijn Android TV gewoon op hetzelfde thuisnetwerk aangesloten is als mijn KPN IPTV kastje.

Ik kan mij voorstellen dat sommige opgenomen programmas zoals van BBC First i.v.m. rechten niet op elke smartphone mogen worden bekeken.

Maar op mijn eigen thuisnetwerk achter de KPN Router moet toch in de TV+ app voor Android TV  kunnen worden gerealiseerd. Bijvoorbeeld oor een TV+ Thuis app?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Wingman28, we mogen van sommige zenders, zoals BBC First en VRT, opnames alleen via een tv-ontvanger laten afspelen. Zelfs als de TV+ Smart TV app en de tv-ontvanger op hetzelfde tv toestel worden gebruikt mag het niet. Ik hoop dat die rechten in de toekomst uitgebreider kunnen worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Hoi ​@Wingman28, we mogen van sommige zenders, zoals BBC First en VRT, opnames alleen via een tv-ontvanger laten afspelen. Zelfs als de TV+ Smart TV app en de tv-ontvanger op hetzelfde tv toestel worden gebruikt mag het niet. Ik hoop dat die rechten in de toekomst uitgebreider kunnen worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2025

De nieuwste kpn tv kastjes werken naar ik heb begrepen met Android.

Wat houd kpn tegen om hetzelfde Android programma gebruiksklaar te verwerken in een TV+ thuis app. Deze app kan dan uitsluitend op een TV die opgenomen  is inhet thuisnetwerk worden gebruikt en niet op een smartphone ed.

Heeft Odido al niet iets dergelijks?

Groetjes 

Jasper van KPN
Moderator

De TV+ Smart TV app is ook alleen bedoeld voor thuisgebruik, dus effectief heeft het diezelfde functie al. Het zit 'm echt in de rechten, dat kunnen we niet in de app zelf oplossen helaas.Â