Skip to main content

23/06/24 wilde ik de vernieuwde app opnieuw gebruiken echter vraag opnieuw in te loggen  gaf app aan mijn gegevens niet  te kennen.

Terwijl ik wel  de juiste gegevens had ingevuld eerst code, daarna volgende poging met mijn email met wachtwoord.

Daarna gaf app aan nieuwe code aan te vragen via mijn account.

 

Naar mijn account met dezelfde email en wachtwoord welk wel werkte.

Code opgehaald ingevoerd in app en werkte weer ( juist met het EK voetbal hert probleem.)

 

Op zich een zeer vreemd probleem, wellicht andere gebruikers ook.

 

Klopt.  Als je 3 of minder tekens voor het @ in je e-mail hebt herkent de app het momenteel niet. Ook als het hele adres 14 tekens of korter is.

Zelf log ik altijd op de tv app in met het itv abonnementsnummer + pin. Dat vind ik gewoon logischer. 


Dank voor uw reactie opgemerkt zei wel dat ook het abonnementsnr plus pin niet lukte!


Hier een soortgelijk probleem: moet op iPad opeens opnieuw inloggen. Dat doe ik altijd met het abonnementsnummer en de pincode. Maar krijg nu steeds een foutmelding, ondanks de correcte pincode (Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het na een paar minuten opnieuw). Hoe dit op te lossen?


Beste Jet en Juul,

Kijk even verder naar boven hoe ik dit heb opgelost, moet dan weer werken.

Succes

25/06/24 09.58

 


Raar probleem dit @Impressionistisch, waar ik ook niet direct een verklaring voor heb. Wel heel goed dat je het zelf allemaal weer aan de praat hebt gekregen! 💪🏼

Ook bedankt dat je jouw ervaring hier even deelt, ik hoop dat @JetEnJuul er ook mee uit de voeten kan!


Reageer