Skip to main content

De tv app werkt ineens niet meer op mijn Samsung telefoon en tablet en ook niet op mijn computer,

Op de telefoon en tablet staat ‘fout bij starten van de video’ en op de computer een melding met code 403-10146_64. Ik gebruik geen VPN verbinding. Software op telefoon is versie 13 5.0.

Vanmorgen 3 kwartier met de klantenservice aan de telefoon gehangen maar geen oplossing. Ik kan wel NOS app of Viaplay gebruiken. App verwijdert, telefoon opnieuw opgestart. Heb alle geboden oplossingen geprobeerd.

Goedemorgen @Karretje en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons ook via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt, Berichten die we via het forum ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en ik ben in eerste instantie benieuwd of er nog iets is veranderd de afgelopen dagen of dat het probleem nog steeds actueel is. Je geeft aan dat je de app al hebt verwijderd en vervolgens opnieuw hebt geïnstalleerd maar daarmee is het probleem dus niet verholpen. Heb je ook nog andere apparatuur waarmee je dit kunt testen? En wat is het type mobiele telefoon dat je gebruikt en welk tablet heb je precies?


Beste @JanZ_ 

Ik ben weer in gesprek met KPN, lijkt erop dat ze mijn abonnement niet goed hebben gezet waardoor ik wel kan inloggen maar niets kan kijken. Het is op alle device, ik heb een HP laptop, Samsung tablet en telefoon.

Bedankt voor je reactie.


Beste @JanZ_ 

Ik ben weer in gesprek met KPN, lijkt erop dat ze mijn abonnement niet goed hebben gezet waardoor ik wel kan inloggen maar niets kan kijken. Het is op alle device, ik heb een HP laptop, Samsung tablet en telefoon.

Bedankt voor je reactie.

Dat is fijn om te horen en dan lijkt het er dus op dat dit al wordt opgepakt @Karretje :)

Wacht dat even af en mocht het je te lang duren, dan mag je natuurlijk altijd berichten via deze weg!