Skip to main content
Vraag

KPN TV+ app werkt niet op Google TV in onze camper

• April 23, 2026
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

In de camper een gewone TV. Vandaag een Google TV steamer geïnstalleerd. Helaas werkt de KPN TV app niet. Wel Netflix etc. KPN casten via de Google steamer lukt wel. De KPN TV app wordt wel zichtbaar in het rijtje van Netflix etc. Maar inloggen werkt niet. Waarom heb ik geen toegang? De ID gegevens kloppen wel, zie deze reactie.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 24, 2026

De smart-tv app, in tv's en losse kastjes, is alleen vrijgegeven voor gebruik thuis op een extra tv. Waar je geen € 6 per maand voor een ontvanger aan wilt besteden. 

Maar ik heb een tip. Als je de app op de streamer inlogt tijdens verbinding met je wifi thuis kun je 'm één maand lang wel buiten de deur, ander IP dus, gebruiken. 

Inloggen moet wel thuis gebeuren omdat kpn er zeker van wil zijn dat jij het bent. Standaard inlog gegevens is bij déze app niet voldoende. 

Dit is er om abonnement delen te voorkomen én de smart-tv app valt niet binnen de Europese portabiliteit regels. 

Met mobiel (portable apparaten met ook eigen stroomvoorziening) is dat wel. Dus de app in tablet, smartphone en de website voor laptop kunnen wel probleemloos buiten de deur gebruikt. En ook ingelogd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2026

Dank je wel Peter. Ik ga het proberen.