Skip to main content
Vraag

KPN TV online zeer slechte kwaliteit

• December 8, 2024
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Wanneer wordt kpn itv online weer eens van goede kwaliteit.vind de kwaliteit zeer slecht

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Kan je misschien iets meer uitleg geven, ​@Pieter202481? Wat vind jij slecht aan KPN TV Online?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2024

Slechte beeldkwaliteit en haperend beeld 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 10, 2024

Hmm, wou net zeggen dat het beeld zo mooi is, gewoon prima HD. Geluid ook goed maar stereo. Jammer dat dat bij jou niet zo is.

En dan zie ik ineens met scrollen naar het reageervak dit…. wat ik niet herken als ik de app gebruik.

Dus zou je wat nader willen omschrijven wat je ervaart. Ik gebruik de app op de Samsung tv (Tizen OS) via wifi en 2 streamingboxen (beiden Android-TV, een via kabel; één via wifi) en de Chromecast met Google-TV via wifi. Overal prima.

wjb
Wijsgeer
  • December 10, 2024

Met wat voor een apparaat kijk je KPN TV online?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammer dat jij dit zo ervaart. Hoe kijk jij online televisie? Op wat voor manier (TV+ app, Smart TV app, tv.kpn.com) en op wat voor apparaat? En hoe is dit apparaat verbonden met het internet? Kan je ook vertellen wat voor snelheid jouw internet heeft? Je kunt hiervoor een speedtest doen.