Skip to main content

Sinds twee dagen zegt mijn KPN smart TV app (google TV) dat de dienst (KPN TV smart app)niet beschikbaar is omdat ik niet verbonden zou zijn met mijn vaste KPN thuis netwerk. Dat is evenwel niet juist. Mijn Google TVĀ  is wel degelijk verbonden (via WiFi) met mijn eigen KPN netwerk. Dat heeft de afgelopen paar jaar altijd voortreffelijk gewerkt.

Stenrab

Dat betekent dat de koppeling tussen jouw TV abonnement en jouw IP adres administratief verloren is gegaan.Ā 

Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren die er voor gaat zorgen dat dit verholpen gaat worden.


Hoi @Stenrab, welkom op ons forum!
Die melding hoor je niet te krijgen op je thuisnetwerk inderdaad.
Kun je toelichten hoe je je netwerk hebt ingericht?
Je gebruikt niet toevallig iets van een VPN?

Kun je een foto plaatsen van de melding?
Heb je hierover ook al met ons gebeld op 0800-0402? Als er iets met de koppeling niet goed staat moeten mijn collega's daar een ticket voor kunnen maken


Probleem is voorbij. Heeft wellicht te maken gehad met opstartproblemen van de nieuwe app.Ā 
dank voor de reacties!


Probleem is voorbij. Heeft wellicht te maken gehad met opstartproblemen van de nieuwe app.Ā 
dank voor de reacties!

Maar er is helemaal geen nieuwe smart-TV app voor Google TV dus dat kan het niet geweest zijn.


Geen vernieuwde app van Google maar wel van KPN. Ik kreeg tenminste de mededeling dat de app bijgewerkt was.Ā 


Geen vernieuwde app van Google maar wel van KPN. Ik kreeg tenminste de mededeling dat de app bijgewerkt was.Ā 

Naar mijn weten is de laatste versie van de smart-TV app voor Google TV nog altijd versie 0.3.21 van 21 juni 2023. Heb jij een nieuwere versie op jouw Google TV?