Skip to main content

KPN vs Netflix 

Ik ben uren, nee dágen,bezig om mijn Netflix abonnemt op te heffen.

KPN zegt dat ik bij Netflix moet zijn en Netflix zegt dat ik bij KPN moet zijn.

Ook via internet gaat het niet. Telefonisch ook niet en e-mail bestaat niet meer bij genoemde bedrijven

@Mar900 

Netflix opzeggen is gelukkig heel simpel en werkt zo:

 

  1. Pak je telefoon erbij, open de browser en log in bij de webpagina van Netflix.

    Voer eventueel je gebruikersnaam en wachtwoord als je nog niet ingelogd bent;

  2. Open het menu aan de linkerkant door op de drie streepjes te drukken en kies ‘Account’;

     

  3. Scrol naar beneden en kies ‘Lidmaatschap opzeggen’;

     

  4. Bevestig je keuze door in het volgende venster op ‘Opzegging voltooien’ te drukken.

Ik ben nu meer dan een halve dag bezig om mijn Netflix abonnement via KPN op te zeggen; ook wegens telkenmale te hoge inhoudingen. Opzeggen lukt niet. Niet via chat, niet via telefoon en helemaal niet via e-mail (bestaar niet meer!)

Wat nu/

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst en e-mailadres verwijderd


Hoi @Mar900, wat lukt er precies niet als je inlogt? Het enige wat wij doen, is het aanbieden van de mogelijkheid om Netflix via je KPN factuur te betalen. Het stopzetten van Netflix gaat dus via bovenstaande stappen die @HansaanZet benoemd. 


Niets lukt! Account Netflix is in maart bij laatstgenoemde opgezegd. Kpn blijkt nog steeds (veel te veel) aan mij te berekenen. Inmiddels een bedrag waarvoor mijn vrouw en ik heerlijk ergens uitvoerig kunnen lunchen. Kpn deelde mij mede dat er wellicht sprake van fraude is. (maar bij wie dan?.


Niets lukt! Account Netflix is in maart bij laatstgenoemde opgezegd. Kpn blijkt nog steeds (veel te veel) aan mij te berekenen. Inmiddels een bedrag waarvoor mijn vrouw en ik heerlijk ergens uitvoerig kunnen lunchen. Kpn deelde mij mede dat er wellicht sprake van fraude is. (maar bij wie dan?.

Heb je het onderstaande topic al gelezen?

 


Kennelijk is alles o.k. Dus ik neem aan dat u Netflix via Kpn annuleert en het sedert maart teveel betaalde bedragen terug stort. Of is dit te simpel gedacht?