Skip to main content
Vraag

Krijg Disney+ aanbieding, maar kan deze niet activeren

• November 20, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Deze mail kreeg ik. Maar ik kan dit in mijn abonnement niet wijzigen. Hoe kan ik dit wel aanzetten? Ik krijg nu te lezen dat ik 14,99 moet betalen

Ā 

5 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 20, 2025

Je kunt het aanzetten in Mijn KPN of in het winkelmandje in de kopregel in het hoofdmenu van de tv-ontvanger, ​@Secret_Apache.Ā 

Die €14,99 is inclusief korting denk ik.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Gratis, dan zie je € 14,99 op de factuur en daaronder - € 14,99, dus totaal € 0,00

Ā 

Als je al een abonnement op Disney hebt (via Disney), dan moet je die eerst opzeggen.

Daarna kan je pas op het aanbod ingaan (als het dan nog geldig is)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 22, 2025

Goedemorgen ​@Secret_ApacheĀ en bedankt voorjouw bericht :)

Is het inmiddels nog gelukt om Disney + voor die 2 maanden gratis te activeren? Kun je eventueel ook het screenshot delen waar wordt aangegeven dat je € 14,99 moet betalen? Een andere optie is om hier een belafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk, zij kunnen je gegevens er direct bij pakken en ik vermoed dat we het op die manier snel voor je kunnen oplossen!Ā 

Ā 

Ā 

Als je al een abonnement op Disney hebt (via Disney), dan moet je die eerst opzeggen.

Daarna kan je pas op het aanbod ingaan (als het dan nog geldig is)

Goede toevoeging, heb je hier nog naar kunnen kijken? Ben in ieder geval benieuwd naar de stand van zaken en of we nog iets voor je kunnen betekenen, hoor het graag!Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 27, 2025

Dank jullie wel voor de antwoorden. Het is gelukt. Het staat een beetje onduidelijk op de site dat het gaat om het cadeau.

Staat aan en heb weer een paar blije kinderen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 27, 2025

Fijn om te lezen ​@Secret_ApacheĀ en top dat je hier ook nog even hebt laten weten dat het uiteindelijk is gelukt! En blije kinderen lijken me altijd beter dan kinderen die niet blij zijnĀ šŸ˜… En mocht je in de toekomst nog een keer hulp nodig hebben of ergens niet uitkomen, laat het dan ook gerust weer weten!