Skip to main content

Ik heb een abonnement bij Videoland en kan op elk apparaat  Live Darten van RTL bekijken behalve via de app. op de ontvanger. Wanneer wordt dit wel mogelijk of komt er een app. voor Videolandgebruikers met een direct abonnement bij Videoland?

 

Hallo @Niels Pancras ,

Heb je soms een  ZTE 8001 of Motorola 1853? 

Sinds eind november 2021 is de Videoland app beschikbaar via de tv-ontvanger van KPN. Vanaf nu heb je alle mogelijkheden van Videoland Plus. De Videoland app is beschikbaar op de Arris 5202 en 2952 en de Arcadyan HMB2260.  

De Videoland App komt niet op de ZTE 8001 of Motorola 1853. Je bent, als je het Videoland pakket al had, benaderd om je ontvanger(s) om te wisselen. Heb je niet gewisseld, dan kun je nog op de oude manier Videoland kijken, maar dat aanbod zal snel minder worden.


@Noordzee 

Ik heb hier de Arcadyan HMB2260 en de app is beschikbaar. Het probleem is echter dat de live programma's in de app niet worden aangeboden, ondanks dat ik rechtstreeks bij Videoland een abonnement heb.


Hoi @Niels Pancras, Ik ben even op zoek geweest. Via de Videoland app kan je op maximaal 2 apparaten, inclusief tv-ontvanger, tegelijk kijken. Ook kan je via mobiel, tablet en web (bv laptop) naar live streams en events kijken, zoals Big Brother en Darts. 


@Niels Pancras 

Op de ontvanger kijk je toch gewoon via rtl 5?

Via phone, tablet en laptop is het bij videoland ook ' gewoon ' de stream van rtl 5. Dus waarom zou die zender in de app in de ontvanger  moeten zitten?