Skip to main content
Vraag

Live stream van WWE afspelen op Netflix geeft zwart beeld, wel geluid

• July 12, 2025
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Elke keer als ik wil live streamen op Netflix en wil kijken naar WWE krijg ik zwart beeld wel geluid en blijft hangen op 76% echter als ik de TV ontvanger herstart en Netflix open en weer naar WWE live event ga lukt het wel . Hoe kan dat.

Alles bekabeld, DIW7022 modem.Ontvanger VIP5202.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 12, 2025

DIW7022 modem.Ontvanger VIP5202.

Euh, dit kan niet. Je kunt niet de ontvangers DIW7022 en VIP5202 tegelijk hebben. Of je hebt alleen “interactieve tv” of je hebt “TV+". Niet beide.

En modems zijn v10, v10a, Box12 of Box14.

Het verbaast mij dat de app in de 5202 als (indien die) het überhaupt doet met live streams via Netflix. Dat zou geblokkeerd moeten zijn. Die processor is daar niet echt goed voor (systeem is uit 2019).

Ik zie op DIT moment (23:00) geen live streams bij Netflix.

En ik neem aan dat je een smart televisie hebt. De app voor Netflix daarin werkt véél beter dan die in een Arris.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 12, 2025

Modem box 12 ,kijk nu naar WWE NXT live afspelen vanaf begin. . Gebruik altijd de Netflix knop op de KPN afstb , weet niet als ik de app gebruik via Smart TV of ik in Netflix ook kan inloggen ..

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 12, 2025

Ingelogd op Netflix Smart TV af wachten of dat beter gaat met streamen.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@JDD, jammer dat het kijken van live WWE wedstrijden niet goed lukt via Netflix op de tv-ontvanger. Zoals ​@PeterG al liet merken, vragen livestreams veel meer van Netflix en de tv-ontvanger dan bijvoorbeeld een film op Netflix. Dit komt omdat er bij livestreams meer komt kijken om ervoor te zorgen dat jij slechts enkele seconden later kijkt dan wanneer je bij de wedstrijd aanwezig zou zijn. De tip om Netflix via de app op tv-ontvanger te kijken, is dan ook een goede. De Netflix app werkt daar over het algemeen beter. Laat je weten of jij dit ook zo ervaart?

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 16, 2025

Kijk Netflix nu via de app op Samsung TV is stuk beter ,alleen live stream nog niet uitgeprobeerd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 19, 2025

Live stream WWE uitgeprobeerd met de Netflix app op Samsung Smart TV ging perfect .

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super!