Skip to main content

Instellen van eenmalig betalen en kijken naar F1 zou makkelijk moeten zijn, ik kan het niet vinden ?

Volgens mij is dat altijd minimaal 1 maand dan daarna kun je per direct opzeggen toch?


Hallo @Geen 4G op samsung S4 GT-i9505 ,

Het is bij KPN niet mogelijk om het kijken naar een losse Formule 1 wedstrijd te kopen. Ook niet rechtstreeks bij Viaplay trouwens.

Als je bij KPN een aanvullend abonnement neemt op Viaplay, dan zit je daar minimaal één maand aan vast. Na één maand kun je deze aanvullende dienst weer opzeggen. 

Lees alles over Viaplay bij KPN in dit artikel:

 

 


Je kon in het verleden via Ziggo Sport Totaal een enkele race ‘kopen’. Via Viaplay kan dat niet volgens mij. En dan zit je aan minimaal een maand. Je kunt echter voor een iets goedkopere optie gaan (ook minimaal een maand) en dat is F1 TV Pro. Kijk hier maar eens. 


Dank 


Hallo @Geen 4G op samsung S4 GT-i9505, zoals je ziet is het niet mogelijk om een losse F1 te kopen. Als je enkel F1 wil kijken en geen belang hebt bij Engels en/of Duits voetbal zou ik gaan voor F1 tv om daar dan een abonnement te nemen voor de rest van het seizoen. 


Reageer