Skip to main content

Ik heb een Audiolab 6000A versterker. Ik gebruikte Spotify via mijn telefoon (bluetootha naar Audiolab). Nu doe ik dat via de KPN box; met een optische kabel heb ik de box aangesloten op de Audiolab 6000A. Dat werkt. In de apps op de KPN box kan ik ook Spotify openen. Dat werkt prima. De box speelt dan spotify rechstreeks op de Audiolab. Ik luister alleen naar Spotify (als het gaat om streaming).  Nu is mijn vraag; heeft het zin om een streamer te kopen, zoals de audiolab 6000N, als ik alleen Spotify luister. Zou er vhoorbaar verschil zitten in kwaliteit die de ingang van de versterker bereikt?

Oh, daar durf ik je geen antwoord op te geven, @FlorisB1966. Ik zit helemaal niet in de wereld van versterkers en streamers. Maar misschien weet @PeterG hier iets vanaf?

Ik heb geen idee. Daarom had ik ook niet gereageerd op dit topic. 

Verschil in kwaliteit zal er niet zijn. Spotify heeft niet bepaald high end streams.

Hè, jammer. Ik dacht als iemand het weet, dan ben jij het, @PeterG. Maar helaas. Hopelijk weet iemand anders binnen de community dan meer hierover. En anders misschien een keer naar een audiozaak?

Reageer