Skip to main content

En dus is mijn account daar uit gezet.

Echt helemaal waardeloos. 

Krijg ook geen contact met de helpdesk van Viaplay. Wacht al tijd op medewerker in de chat.

Viaplay delen op 2 adressen tegelijk kan niet meer. 225 ook gestopt.

Opnieuw F1 TV koppelen, wat ze adviseren, werkt ook niet. "Dit e-mail adres bestaat al". Die is echter stop gezet bij F1 TV.

Als het allemaal zo moeilijk moet met de Formule 1 ga ik daar mee stoppen. 

Ik wacht wel tot het weer via een gewone zender is.

Is een abonnement direct bij F1tv in plaats van een viaplay abonnement niet een optie dan?


Dat is lastig. Ik heb geen creditcard en F1 TV kan niet met Ideal. 

Bovendien deel ik het momenteel al 2 jaar met mijn moeder. We vinden allebei de diensten eigenlijk al wat duur per persoon. 

Als delen niet meer lukt stoppen we er beiden maar mee.


Ik heb deze mail vandaag ook gehad. Op de TV+ box ben ik nog ingelogd en kan ik alles nog zien. Op mijn mobiel niet meer via de F1TV app.

Ik krijg ook een foutmelding bij het opnieuw synchroniseren via diverse browser en zelfs in incognito modus.

Via de website van Viaplay:

https://help.viaplay.com/nl/f1tv/

moet ik contact opnemen met F1TV zelf en heb dus direct een chatsessie gestart met een medewerker. Die kreeg het ook niet voor mekaar en nu wordt ik via de mail op de hoogte gebracht. Hij geeft het door aan zijn supervisor. Hopelijk wordt het voor vrijdag opgelost en blijft F1TV draaien op de TV+ box.

Hele rare bedoeling dit.


Weet je wat ik nu zo raar vind @Sebas14 .

De app op m'n mobiel geeft geen optie 'inloggen'. Alleen abonneren. 


Hi @PeterG, @Sebas14 

Zouden jullie hier een screenshot willen plaatsen van dat mailtje? Ik kan het tot nu toe niet plaatsen namelijk. 


Bij deze @Alex van KPN 

@PeterG ik kan wel opnieuw inloggen via de app en krijg daarna alleen de button Abonneren. Heb afgelopen weekend gewoon F1TV gekeken.


Dat incognito verhaal werkt ook niet. Dan "bestaat" m'n account met het e-mailadres nog wel wordt gemeld. "Er is al een account met g.......... @ hetnet.nl" .

Ben nou 3 x uit de chat bij Viaplay gegooid. Effe klaar met die club. Al uren mee bezig.


Ik heb het doorgezet, maar ik zie weinig hierover. Mag ik jullie bedanken voor deze signalen? Kan zomaar zijn dat er een avalanche komt aan signalen. 


Dat is lastig. Ik heb geen creditcard en F1 TV kan niet met Ideal. 

Je kunt naar mijn weten gewoon een iDeal bankrekening koppelen aan de Google Play Store (of Apple Store) en dan die gebruiken om jouw F1 TV Pro abonnement mee te betalen.


Neem dan gewoon PayPal. iDeal lukt niet in Google Play te koppelen. Koppel je bank in PayPal met automatische incasso. Dan wordt het gewoon van je bank geïncasseerd. PayPal kost niks zolang je deze minimaal 1 keer per jaar gebruikt.

Oftewel het wordt tijd dat de banken nu eens overstappen op Debit Mastercard. Een aantal bieden dit al,... Dan kun je gewoon je Mastercard nummer invoeren voor betalingen. Overal en nergens. Nooit geen iDeal of PayPal meer nodig. 

 


iDeal lukt niet in Google Play te koppelen.

Waarom niet?

 


Waarom er niet van uitgaan dat het gewoon moet werken of in ieder geval werkend te krijgen moet zijn. Zoveel mensen hebben het werkend. Als het e-mail adres een probleem is, wijzig het e-mail adres.  Desnoods zeg heel Viaplay op en begin opnieuw, met een ander e-maiil adres. Er komt dit weekend nog een race en daarna twee weken niet. Geeft toch even de tijd om het goed te regelen zou je zeggen. Dat het prijzig is ben ik wel met je eens. Dat gaat alleen maar meer worden vrees ik als ze na dit jaar ook weer de nieuwe rechten krijgen. Succes 


Hier ook geen toegang meer op de F1 TV app op de box. Jammer. 

Alleen de mogelijkheid tot abonneren. Ook typisch, want hoe log je er dan op in als je via de laptop je account gemaakt hebt.

Maar goed. Het lijkt voor mij en mijn moeder einde verhaal Formule 1. Het wordt ons individueel gewoon te duur met persoonlijke abonnementen. 


Als jij een Viaplay abonnement hebt dan heb je mijns inziens recht om ook van de F1 TV Pro app gebruik te maken.


Mee eens, wjb. Maar kennelijk is het administratief niet op orde. Koppeling systemen ofzo. Heb nota bene express hetzelfde mailadres gebruikt. 

Heb geen contact kunnen krijgen met de Viaplay helpdesk. Zie dit topic. 


Hier een Delta (Ziggo) gebruiker en helaas hetzelfde verhaal, via de chat is niemand bereikbaar. Lekker met een raceweekend voor de deur grrrr!!!!


Is het nou Delta of Ziggo @Ang Meij ?

Dat zijn wel 2 héél verschillende providers via verschillende netwerken ook.

Het is super irritant. Gelukkig zijn mijn moeder en ik nu samen dus kijken we via Viaplay. 

Maar normaliter gebruikt zij Viaplay en ik wilde dan, onder hetzelfde abonnement, via F1TV kijken. En het tv kanaal is er ook al uit.

Vorige jaren keken we gewoon beide via Viaplay. En ik gebruikte ook nog wel eens Viaplay Xtra. 

Door dit moeilijke gedoe wordt het er niet leuk meer van. 

Volgend jaar ajb weer bij Ziggo Sport. Maar ja. Dat zal dan ook wel 20 € per maand gaan kosten. 


Is het nou Delta of Ziggo @Ang Meij ?

Dat zijn wel 2 héél verschillende providers via verschillende netwerken ook.

Het is super irritant. Gelukkig zijn mijn moeder en ik nu samen dus kijken we via Viaplay. 

Maar normaliter gebruikt zij Viaplay en ik wilde dan, onder hetzelfde abonnement, via F1TV kijken. En het tv kanaal is er ook al uit.

Vorige jaren keken we gewoon beide via Viaplay. En ik gebruikte ook nog wel eens Viaplay Xtra. 

Door dit moeilijke gedoe wordt het er niet leuk meer van. 

Volgend jaar ajb weer bij Ziggo Sport. Maar ja. Dat zal dan ook wel 20 € per maand gaan kosten. 

Ziggo Sport? Jij gaat er van uit dat Viaplay de rechten kwijt raakt na dit jaar?


Viaplay is momenteel in ieder geval niet de enige gegadigde voor de nieuwe rechten, en ondanks alle speculatie die er over dit onderwerp is, is het zeker niet ondenkbaar dat ze niet het hoogste bod zullen gaan hebben bij de veiling. Als je op het internet rondkijkt bij de reacties bij diverse f1 nieuwssites e.d., dan merk je ook dat er sterk verdeelde meningen zijn over wie men het liefst zou hebben dat vanaf 2025 de rechten heeft.


Daar ga ik niet vanuit @RobvdPoel . Maar ik hoop het wel. 

Overigens zit ik echt niet te wachten op Olav Mol, de kletsmajoor. Maar wel weer op meer eenvoud om het te kijken. 

F1 wordt volgend jaar naar mijn idee sowieso duur.


Het is Delta, ik woon in Zeeland. Betaal gewoon netjes mijn rekeningen aan Delta maar op de tv staat altijd Ziggo als Netwerk vermeld. Ik wilde je alleen even een hart onder de riem steken dat je niet de enige bent helaas maar ik hoef niet gelijk zo'n agressieve reactie. 


Het is zeker een hart onder de riem @Ang Meij 😀.

Het was gewoon nieuwsgierigheid. Niks agressief in. Dus hoe je dat nou weer interpreteert. Er staat gewoon wat er staat. Niks tussen de regels. 

En dat geldt ook voor @RobvdPoel . Ik ga er vooralsnog geenszins vanuit dat Viaplay de rechten niet weer krijgt. Maar ik ga ze, denk ik, toch opzeggen. 

Gewoon maar Ziggo Sport café op vrijdag en zondag na de race het verslag. Blijf ik ook op de hoogte. 


Daar ga ik niet vanuit @RobvdPoel . Maar ik hoop het wel. 

Overigens zit ik echt niet te wachten op Olav Mol, de kletsmajoor. Maar wel weer op meer eenvoud om het te kijken. 

F1 wordt volgend jaar naar mijn idee sowieso duur.

Voor het beeld hoop ik ziggo, maar voor het totaalplaatje hoop ik Viaplay. Moet  er ook niet aan denken dat ik weer terug moet naar het ziggo commentaar en vele  reclame blokken. Ja verwacht ook dat de prijs nog gaat stijgen. 


Hi allemaal. Wij kunnen hierin niets zien of betekenen, wij verzorgen enkel de facturatie  De koppeling tussen Viaplay en F1 pro gaat buiten ons om. 

Ik zie wel op de website van Viaplay specifiek dit geval, zie hieronder. Volg de stappen daar en neem anders contact met ze op. 

Lees hier alles over Viaplay en hoe je het kunt bestellen en activeren. 

 


Bovenstaande allemaal gedaan.

Express zelfde e-mail. Toch eruit geknikkerd. 

Opnieuw aanmaken met dat adres wordt geblokkeerd. 

Viaplay helpdesk is geen helpdesk. Steeds na lang wachten er tot 3 x aan toe ook uit geknikkerd. 

Ik ga de hele boel opzeggen denk ik.