Skip to main content

En dus is mijn account daar uit gezet.

Echt helemaal waardeloos. 

Krijg ook geen contact met de helpdesk van Viaplay. Wacht al tijd op medewerker in de chat.

Viaplay delen op 2 adressen tegelijk kan niet meer. 225 ook gestopt.

Opnieuw F1 TV koppelen, wat ze adviseren, werkt ook niet. "Dit e-mail adres bestaat al". Die is echter stop gezet bij F1 TV.

Als het allemaal zo moeilijk moet met de Formule 1 ga ik daar mee stoppen. 

Ik wacht wel tot het weer via een gewone zender is.

Alex van KPN schreef:

Lees hier alles over Viaplay en hoe je het kunt bestellen en activeren. 

Ik zie de correlatie niet tussen het in dit topic behandelde issue en jouw opmerking over hoe je Viaplay kunt bestellen en activeren.


Viaplay hpelpdesk is geen helpdesk. Steeds na lang wachten er tot 3 x aan toe ook uit geknikkerd. 

Ik lees dat je contact moet opnemen met F1 TV Support. Heb je dat ook al gedaan?

 

Overigens lees ik in die mail van F1 TV juist dat je contact moet opnemen met de klantenservice van Viaplay en dan hebben we hier een "leuk" cirkeltje te pakken.


OPLOSSING:

hey Peter.. ik heb zelf viaplay rechtstreeks en kreeg dezelfde mail.. via google kwam ik op dit forum.

ik heb een chat geopend met f1pro.. die gaven aan dat de oplossing was dat ze mijn f1 account zouden verwijderen, zelf opnieuw aanmaken en toen synchroniseren.. dit was de oplossing en in een paar minuten geregeld..

succes!


Ziggo had tijdens de race nooit reclame @RobvdPoel .

Tijdens de kwalificatie alleen in de twee rust momenten. 

RTL had en heeft tijdens de races wel reclame. Maar dat is geen betaal zender. 


Zelf = wij zelf @Kevin A ?

En kan die communicatie met F1 TV in het Nederlands?


Ziggo had tijdens de race nooit reclame @RobvdPoel .

Tijdens de kwalificatie alleen in de twee rust momenten. 

RTL had en heeft tijdens de races wel reclame. Maar dat is geen betaal zender. 

Nee niet  tijdens de race. Heb ik het ook niet over. Maar wel in de voor en nabeschouwingen.  Dusdanig veel dat het me irriteert. 


Ja communicatie kan in het nederlands.. werken met translate ofzo.. eerste bericht van hun is engels maar gewoon in het nederlands antwoorden :)

ja zij verwijderen je account en daarna moet jij zelf weer een nieuwe maken en daaraan je viaplay koppelen. Kan gewoon weer met hetzelfde mailadres


Mail naar customersupport@mail.formula1.com wordt niet verwerkt @Kevin A .

Heb jij het goede mail adres?


Peter,

Als je naar f1.com/viaplay gaat zie je rechtsonder een rood vlakje met “ondersteuning"

Hier kan je een chat starten met een medewerker.. 

 


Ik heb nogmaals even gechat met F1TV support na de tip van @Kevin A en helaas kon diegene waarmee ik chatte het account niet verwijderen. Dit is nogmaals naar een supervisor gegaan en ik wordt op de hoogte gehouden via de mail. Het staat allemaal in behandeling bij mij. 

Hopelijk voor vrijdag goed nieuws.


Dat is vreemd @Sebas14.. ik had een medewerker en die had het zo geregeld.. je kan het ook zelf in de app regelen maar dan duurt het maximaal een week en ben je (misschien) niet op tijd voor de race.. nu was het bij mij gelijk gebeurd en diegene hield de chat ook nog even op tot ik een nieuw account had aangemaakt en weer gesynchroniseerd.. 


Bij mij kon de chat niet open blijven want ik moest weg. Ze zou het account verwijderen opdat ik het zelf opnieuw kan maken en koppelen. Ik ga het zien. Morgen denk ik.

Vorige keer kwam precies na de eerste gratis week de mail naar aanleiding waarvan ik maar dit bericht heb gestart. 


Ik spreek net toevallig een collega die ook de mail gekregen heeft. Wat mij opviel is toen ikk opnieuw een account aanmaakte is dat in mn vorige wachtwoord een leesteken had die nu niet meer mag ( ik had een punt) vroeg het aan mijn collega en die heeft een sterretje erin en die mag nu ook niet meer dus wie weet ligt het daar aan😅

 


Wat mij opviel is toen ikk opnieuw een account aanmaakte is dat in mn vorige wachtwoord een leesteken had die nu niet meer mag ( ik had een punt) vroeg het aan mijn collega en die heeft een sterretje erin en die mag nu ook niet meer 

Dat zou een belachelijke ontwikkeling zijn en getuigen van een volstrekt amateuristisch karakter van die organisatie. Alleen wachtwoorden toestaan zonder leestekens is voor mij een absolute NoGo.


@wjb Excuus! iDeal kan wel tussen je betaalmethoden gebruiken natuurlijk!

 

Maar Ideal kun je onder je F1 TV PRO abbo niet selecteren als Primaire Betaalmethode,… Dat is waar ik op doelde,…

 

En volgens mij kun je F1 TV PRO niet via iDeal dan betalen, of ik sla de plank compleet mis. Dus wordt het tijd dat ik eindelijk een vervangende Debit Mastercardpas van de banken krijg. Lekker verlost van al die verschillende betaalmethodes,.. Dan wordt dat hier met alles de Primaire methode 😄


@wjb  leestekens mogen nog wel maar niet allemaal.. zie foto.. ik had al een f1 account met een punt en mijn collega dus met een sterretje en die mogen niet meer.. maargoed dat dit de oorzaak is maar een aanname/gokje maar het viel mij op

 


Het geval met een . is dat mensen bijv gebruikersnaam jandeb. hebben. Stel je bent je gebruikersnaam vergeten, en je zou deze terug opnieuw opvragen. Dan kunnen mensen de . lezen als een ‘punt' dus einde van een zin. En niet als onderdeel van je wachtwoord/gebruikersnaam. En dan vullen ze gebruikersnaam jandeb zonder . in, en ja dan werkt die nog niet. en krijg je veel chat/mail/telefonie dat  gebruikersnaam of bijv wachtwoord dus niet wordt herkent. Kan daarom heel goed begrijpen dat de . niet meer wordt gebruikt. Mijn werkgever is op dit moment bezig om dit leesteken dus te verwijderen.


De medewerkers bij F1TV zijn niet zo meedenkend bij mij. Krijg nu een mail dat ik contact op moet nemen met Viaplay.

Ik blijf aan het mailen/chatten. Krijg er zere vingers van 🤣

En na ruim een uur in de chat te wachten op een Viaplay medewerker ben ik er nu even klaar mee. Lang leve de bedrijven zonder telefonische support.

 


Een typisch gevalletje kastje ... muur.

Wat een rampzalige samenwerking tussen Viaplay en F1 TV.


Hier is het inmiddels spontaan opgelost. 

Ging net weer naar f1.com/viaplay , vulde mijn inloggegevens in en zowaar was alles weer gesynchroniseerd met Viaplay. Geen foutmelding meer.

F1TV app's op TV en telefoon opgestart, button 'aankoop herstellen' geklikt en het werkt weer.

Heel bijzonder, maar wel opgelost.


Het werkt bij mij ook weer, na 2 dagen modderen, maar het vertrouwen is weg. En het plezier en enthousiasme voor formule 1 ook wel een beetje. 


Het werkt bij mij ook weer, na 2 dagen modderen, maar het vertrouwen is weg. En het plezier en enthousiasme voor formule 1 ook wel een beetje. 

Dat laatste zou ik niet hierdoor laten gebeuren Peter, daar is de sport te mooi voor.