Skip to main content
Vraag

Meer keuze in muziek streamingsdiensten bij KPN zoals Tidal of Deezer

• April 9, 2025
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Jullie hebben een topic ‘Al je entertainmentdiensten op één factuur bij KPN’ maar er is maar 1 muziek streamingsdienst die ik kan bestellen. Geen Tidal of Deezer. Verder kan je ook alleen Storytel terecht voor je luisterboeken. Graag zou ik meer keuze hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 10, 2025

Hallo ​@RudiVader ,

Vooralsnog kun je die streamingdiensten zelf los van KPN bestellen. Mogelijk komt er in de toekomst via KPN meer aanbod. Dat wordt dan vanzelf bekend gemaakt via de website, dit platform en de nieuwsbrief. 

Overigens kun je via jouw TV-ontvanger ook verschillende muziekapps gebruiken. Zo kun je via apps als TuneIn en My Tuner heel handig honderden radio stations ter wereld je huiskamer binnenhalen. Je kunt bijvoorbeeld via deze methode naar Joe of KINK luisteren. Of het bij overstappers populaire Fip: een Franse zender waar het aanbod hangt tussen NPO soul & jazz, Sublime, en Franse chansons.

Meer informatie:

https://community.kpn.com/kennisbank%2Dkpn%2Dtv%2D149/radio%2Dluisteren%2Dvia%2Dde%2Dkpn%2Dtv%2Dbox%2D608724

• Auteur
  • Helper
  • April 10, 2025

Ik weet dat ik zelf die abonnementen kan afsluiten en de apps kan installeren. Het gaat mij om de slogan ‘Al je entertainmentdiensten op één factuur bij KPN’. Maar voor muziek en luisterboeken heb je de keuze uit 1 bij KPN. En met de prijsaanpassingen van Spotify, is een beetje concurrentie binnen het aanbod van KPN erg welkom.

Wat me verbaast is dat wel Prime Video wordt aangeboden maar Prime Music niet. Als KPN dan toch in gesprek is met Amazon, probeer zoiets dan ook mee te nemen, Nu hoeft voor mij niet alles, wat KPN dus wel stelt, maar ‘keuze’ uit 1 is wel erg weg weinig. Een beetje Noord Koreaanse verkiezingen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@RudiVader. Ik snap je kritiek en je feedback over de bewoording en het zou ook geweldig zijn als je echt al je entertainmentdiensten op één factuur zou kunnen hebben. Waar je echter wel rekening mee moet houden is dat we met elk van de partijen een overeenkomst moeten sluiten en dat er allerlei belangen spelen. Zo kan ik mij voorstellen dat partij A niet wil dat wij in zee gaan met partij B en dat in het contract opneemt. Daarom zie je niet alle entertainmentdiensten bij ons terug of niet alle (sub)abonnementen die de diensten zelf wel aanbieden. 

We doen wel ons best om het aanbod qua entertainmentdiensten zo groot mogelijk te maken, dus wie weet zie je nog iets van je gading voorbij komen in de toekomst.