Skip to main content
Beantwoord

Meerdere problemen met SmartTV+ app

• January 16, 2025
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb sinds een week de nieuwe app op mijn Smart TV.

En sindsdien kan ik de uitzending niet meer pauzeren.

Verder vind ik het zeer onprettig dat ik niet meer in één oogopslag zie wat er op alle zenders is.

Ook van het ene naar het andere kanaal wisselen, bv van 1 naar 4, gaat niet meer zoals voorheen.

Het probleem ligt niet aan mijn tv of afstandsbediening, want in bv YouTube werkt alles prima.

IK heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat lost het niet op.

Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

De oude app werkte naar volle tevredenheid, ik vind deze vernieuwing dan ook alles, behalve een verbetering.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@HAGoor en welkom bij de KPN Community! Jammer om te lezen dat je zoveel problemen met de app ervaart. 

Allereerst een paar vragen:

• Heb je de cache van je SmartTV al eens geleegd sinds dit speelt?
  • Zo ja, heb je ook de SmartTV zelf al eens een herstart of reset gegeven? 
  • Controleer ook of er een softwareupdate voor de SmartTV zelf is

Mocht dat alles niet helpen bij het pauzeren van de uitzending, wil je dan laten weten welk merk en type SmartTV je gebruikt? 

Wat het wisselen van kanaal betreft, je bedoelt dat je niet meer kan wisselen van zender met de cijfertoetsen? Of bedoel je wat anders?
Wat als je de mini-gids gebruikt? Druk de grote ronde knop (de knop met 'ok' in het midden) en druk daarna 2x op het pijltje naar beneden, direct onder de ok-knop. Gaat het zappen dan beter? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2025

Hi ​@HAGoor en welkom bij de KPN Community! Jammer om te lezen dat je zoveel problemen met de app ervaart. 

Allereerst een paar vragen:

• Heb je de cache van je SmartTV al eens geleegd sinds dit speelt?
  • Zo ja, heb je ook de SmartTV zelf al eens een herstart of reset gegeven? 
  • Controleer ook of er een softwareupdate voor de SmartTV zelf is

Mocht dat alles niet helpen bij het pauzeren van de uitzending, wil je dan laten weten welk merk en type SmartTV je gebruikt? 

Wat het wisselen van kanaal betreft, je bedoelt dat je niet meer kan wisselen van zender met de cijfertoetsen? Of bedoel je wat anders?
Wat als je de mini-gids gebruikt? Druk de grote ronde knop (de knop met 'ok' in het midden) en druk daarna 2x op het pijltje naar beneden, direct onder de ok-knop. Gaat het zappen dan beter? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2025

ik heb de TV teruggezet naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw geïnstalleerd, zoals u adviseerde.
Hiermee is het probleem met de Toshiba tv niet opgelost, ik kan programma's niet stoppen, pauzeren, voor- of achteruitspoelen met de toetsen op de afstandsbediening van de TV. Ik heb echter, gelukkig, wel ontdekt dat ik deze functies kan gebruiken met andere toetsen op de afstandsbediening. Het is niet ideaal, maar het werkt. Ik hoop wel dat met een update van de app, dit probleem in de toekomst opgelost kan worden.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • January 29, 2025

Check, dan gaan we dit meenemen in de feedback naar de ontwikkelaars. Wil je nog laten weten welk type Toshiba TV je precies hebt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 31, 2025

Ik heb een Toshiba 50UA2263DG (2022).

Op wat voor termijn zal dit worden aangepast in de app?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 1, 2025

Dat hangt er vanaf hoe snel ze dit opgelost hebben, dus hopelijk in de volgende maar geen garanties. Houd onze SmartTV+ app product updates in de gaten, via deze knop (rechtsbovenin) kun je abonneren.

Je krijgt dan een mailtje als er een nieuwe Product Update in staat en zo kun je bijhouden of je issue meegenomen en opgelost is. 🙂