Skip to main content

Sinds een tijdje krijg ik dezelfde melding en andere, ben in NL maar niet thuis, en zowel via wifi als mobiele hotspot. iOS App net opnieuw geinstalleerd, kriijg ook eke keer de vraag om in te loggen en bij starten opname meteen de foutmelding: Je bent uitgelogd klik OK…

Dit gaat overigens om opnames van BBC die volgens mij tegenwoordig geblokkeerd zijn om buitenshuis te kijken, sommige opnames geven ook t ‘niet af te spelen’ symbool maar deze niet. NPO en RTL opnamen afspelen lukt wel, niet altijd meteen vlekkeloos maar ze uiteindelijk doen die het. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

 

Hi @yamaha33, je hebt in eerste instantie gereageerd onder een topic van iemand die in het buitenland tegen dit probleem aanliep, maar je bent zelf wel gewoon in Nederland als ik het goed begrijp?

Je omschrijft verder verschillende problemen, is het nu nog steeds zo dat de app telkens opnieuw vraagt om in te loggen? Dit is niet iets dat we vaker horen, het is me dus een raadsel waarom de app niet aangemeld blijft. Ervaar je dit ook als je inlogt via de iTV website

Verder bepalen de zenders zelf of iets wel of niet buitenshuis bekeken mag worden, als je naar de gids gaat en daar niet ‘alle zender’ maar ‘buitenshuis te bekijken’ selecteert, kan je in ieder geval zien dat alléén BBC First daar bij staat, de andere BBC zenders zijn dus niet buitenshuis te bekijken en dat zelfde zal voor de opnames daarvan gelden.

Dit verklaart echter nog niet de foutcode, dus nog even ter controle: heb je een VPN geïnstalleerd op je apparaat? Zo ja, zou je die tijdelijk uit willen schakelen en kijken of je de foutmelding dan nog steeds krijgt?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Als ik dat bij het verkeerde eind heb, hoor ik het uiteraard graag!