Skip to main content

Goedendag,

 

ik heb problemen met youtube op mijn smart tv.

Loopt steeds vast staat dat de geheugen vol is.

normaal geen probleem nu al 3 dagen

we hebben van alles al geprobeerd ressetten van tv en tvontvanger.

weet iemand wat ik kan doen

 

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic.

Instellingen openen als het youtube filmpje loopt,rechts in scherm. Dan beeldinstellingen op 240P instellen, niet op automatisch of 1050P ofzo. Beeldkwaliteit is dan slecht maar dan werkt youtube wel 


Ook  gedaan de beeldinstellingen loopt toch vast youtube na 1 video 

ik weet geen raad meer 

nog iets wat ik kan proberen


Dan moet u een soort chromecast eropzetten geloof ik. 


Hoi @Adah en welkom op het forum! Als je de Youtube app via je Smart TV gebruikt is het misschien een idee om de Smart TV te resetten. Ik weet niet welk model je hebt, maar als je in Google je type Smart TV invoert samen met fabrieksreset, dan kom je de instructies vanzelf tegen. Laat je weten of dit geholpen heeft? 


Tv resetten heeft helaas ook niet geholpen

wat kan ik nog meer doen


Beetje onduidelijk wat hier speelt,.... 'van alles geprobeerd resetten van tv en ontvanger' zegt eigenlijk niets en dat is ook geen oplossing.

Hoe wordt er gekeken naar YouTube? Via de smart TV of via de tv ontvanger? Zijn nl. twee verschillende dingen. 

Ik denk eerder dat het cache geheugen van je app vol zit. Heb je via de instellingen van je tv of vanuit de app YouTube de gegevens en cache geheugen al eens gewist? Denk dat je daarmee e.e.a. oplost. 


@Adah Ik zie dat je me een privébericht hebt gestuurd, verzoek is om het gesprek hier voort te zetten. 🙂 Je geeft het volgende aan: 

Hoi Sanne,

heb jij een ander tip youtube loopt vast op mijn tv vooral bij reclame
we hebben alles al geprobeerd
-resetten tv
-resetten modum
-app verwijderen opnieuw installeren
is er iets met de kpn kastje modum

Heb je bovenstaande tip van Jeroen al geprobeerd? 


Heb ik ook al gedaan


Dan raad ik je toch aan om contact op te nemen met de fabrikant van de Smart TV. Als je die melding alleen bij de Youtube app krijgt gaat daar iets niet goed, of in de TV zelf. Hopelijk is de oplossing via de fabrikant snel gevonden. Mocht het opgelost zijn, wil je het hier dan delen? Ik ben benieuwd!