Skip to main content

Ik heb dit probleem ook. De app wordt onbruikbaar na deze melding. Die ik vaak zie als ik de tv aanzet. Ik denk dat ik de tv uitzet en dat die app niet weet hoe die dan moet afsluiten. De volgende keer dat ik de tv aanzet moet ie niet deze foutmelding tonen maar gewoon het  menu. Ik heb dit alleen met de kpn app. Hiervoor had ik een andere provider en geen enkel probleem. Ik kan de melding niet eens sluiten.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Wouter28 . Is jouw smart tv bekabeld aangesloten of via wifi?  Je hebt de app ook al eens proberen te verwijderen en opnieuw te installeren?


Bekabeld.

Nu hoor ik soms de tv nog van de app als ik naar netflix ga (op mijn tv dus).


Heb je de app al eens proberen te verwijderen en daarna op installeren?


Ja opnieuw geïnstalleerd maar had weer dat geluid aan blijft. Als work around  nu via de kpn iTV app afsluiten voordat ik naar Netflix kan. Wat ik eerder niet hoefde te doen. Het is ook niet altijd. Af en toe blijft het geluid gewoon doorlopen terwijl de app niet actief is. 


En nu hoor ik twee kanalen tegelijk??? Moet inmiddels de stroom van de tv halen om de app uit te zetten.


Ook de start pagina ververst niet goed. Als je de tv aanzet dan staan de oude programma’s nog bij nu populair.


Zit ik een film te kijken zet ik hem op

pauze halverwege ga ik verder kijken begint je opnieuw en vooruit spoelen kan niet. Wat een top app.


Ik vrees dat jouw tv en onze app elkaar niet helemaal liggen.   Is er misschien nog een firmware update voor jouw tv beschikbaar?


Tv is up to date. 
versie: TPM191E_R.101.002.178.000


Het valt me op dat via de app af en toe het beeld stopt 1 of 2 seconden en dan verder gaat. (Er wordt geen stuk overgeslagen heel vreemd). Net alsof bijv 30 minuten in 29 minuten en 58 seconden gepropt is en er dan 2 seconden gewacht wordt om weer synchroon te lopen.


Ook als ik in de app op een tv programma click. Kan ik niet overal direct kijken. Bijv uitgelicht npo1. Is een plaatje. Het eerste wat je ziet en je ja het niet zien moet eerst uitzoeken waar ik iets kan streamen. Niet gebruikersvriendelijk. Waarom iets uitlichten en het dan niet meteen kunnen kijken?


Ik heb nu 3x de app verwilderd en ik krijg nog steeds de melding sorry kan video niet downloadden, wat te doen? de optie koop een kastje vind ik geen reactie


Je reageert op een topic van een jaar oud, @elzus . Mijn advies is om een eigen topic aan te maken en te beschrijven wat je allemaal geprobeerd hebt. Dan pakt een moderator dat vanzelf op en kijken we of er een oplossing is.