Skip to main content
Antwoord

Melding STB-zap-03/-40462 bij terugkijken opnames

• September 25, 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb exact het zelfde probleem

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@hanss123, ik heb zoals je ziet een nieuw topic voor je aangemaakt zodat we samen kunnen kijken wat er aan de hand. Dit hoort goed te werken.

Zou ik van je mogen weten welke televisieontvanger en modem jij precies hebt? En hoe de ontvanger is aangesloten op de modem?Ā 

Wat je in ieder geval alvast kan doen is

• een reset van je modem, dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten
  • heb je glasvezel, maak het glasvezelkastje enkele minuten stroomloos
  • maak hierna ook de televisieontvanger enkele minuten stroomloos

Ik ben benieuwd of dit helpt, laat je het hier weten?Ā 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Hi ​@hanss123, ik heb zoals je ziet een nieuw topic voor je aangemaakt zodat we samen kunnen kijken wat er aan de hand. Dit hoort goed te werken.

Zou ik van je mogen weten welke televisieontvanger en modem jij precies hebt? En hoe de ontvanger is aangesloten op de modem?Ā 

Wat je in ieder geval alvast kan doen is

• een reset van je modem, dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten
  • heb je glasvezel, maak het glasvezelkastje enkele minuten stroomloos
  • maak hierna ook de televisieontvanger enkele minuten stroomloos

Ik ben benieuwd of dit helpt, laat je het hier weten?Ā 

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

Probleem is al opgelost. Reset doet niks. Ik heb een TV+ kasje gehad en dat werkt beter

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 1, 2025

Fijn om te lezen dat het uiteindelijk is opgelost met een TV+ kastje, maar het hoort ook met de andere te werken.Ā 

Dankjewel voor de terugkoppeling hier. Ik heb voor andere meelezers mijn antwoord gemarkeerd zodat ze dat eer kunnen doen.Ā