Skip to main content

Ik heb na de update het zelfde probleem maar dan met een Asus tabblad.heeft iemand al een oplossing hier voor ? De tabblad heeft Android 7 dus dat zou het probleem niet mogen zijn

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Ik denk dat je een flim wilt kijken op een tv zender of opname.

Dat kan alleen op je eigen KPN WIFI netwerk thuis via de KPN modem / router. (Experiabox, Box12, Fritzbox (via KPN), etc.)

 

Ook kan het zijn dat Android 7 te oud is.

Als ik het goed heb, moet je minimaal Android 10 hebben. 


Ik heb dit probleem na de laatste update


Hoi @Helli en welkom hier op ons forum!

Heb je de ITV app ook al een keertje helemaal verwijderd en vervolgens opnieuw ingesteld?

 

Ik denk dat je een flim wilt kijken op een tv zender of opname.

Dat kan alleen op je eigen KPN WIFI netwerk thuis via de KPN modem / router. (Experiabox, Box12, Fritzbox (via KPN), etc.)

 

Ook kan het zijn dat Android 7 te oud is.

Als ik het goed heb, moet je minimaal Android 10 hebben. 

Ook met Android 7 zou dit nog moeten werken, zie onze website.


Ja dat. Heb ik ook al gedaan


Goedemorgen @Helli :)
Ervaar je nog altijd hetzelfde probleem met je tablet? Niet lang geleden hadden we een soortgelijk topic en naar mijn weten moet dit probleem inmiddels zijn verholpen!


Goedenavond,ik heb nog steeds het probleem,maar met de opmerking op nl 2 is er niks aan de hand,maar op espn 2 heb ik dat ,dit geldt overigens alleen voor de tablet,op de mobiele ervaar ik geen probleem

Gr


Goedenavond,ik heb nog steeds het probleem,maar met de opmerking op nl 2 is er niks aan de hand,maar op espn 2 heb ik dat ,dit geldt overigens alleen voor de tablet,op de mobiele ervaar ik geen probleem

Gr

Dan moeten we het toch echt zoeken in de hoek van je tablet @Helli  (ook omdat het op je telefoon wel gewoon werkt). Heb je je tablet ook al eens een reset gegeven (wel aan te raden om dan eerst een backup te maken)?


Ook dat heb ik gedaan ,zonder resultaat

Gr


Heel erg jammer @Helli :(
Ik ben bang dat ik dan ook geen directe oplossing meer kan bedenken. Misschien dat ik wel een indirecte oplossing voor je hebt en dat is deze url: https://tv.kpn.com/