Skip to main content

Sinds vandaag is mijn Spotify Premium van KPN/XS4all zonder bericht omgezet naar Free. contact opgenomen met KPN en zij geven aan dat het bij meerdere klanten is gebeurd maar dat ze er niets aan kunnen doen. Vervolgens contact opgenomen met Spotify en die melden het volgende: “Dat is heel vreemd maar helaas geeft KPN dit heel vaak mee. Dit is verkeerde informatie die KPN aan hun klanten meegeeft. KPN weet heel goed dat wij geen premium abonnement kunnen activeren. Dit kan enkel op aanvraag van KPN”. Blijkbaar ligt de bal toch bij KPN. En nu?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Sinds gisteren is mijn Spotify Premium zonder bericht teruggezet naar Free. Navraag bij KPN leert dat het bij meerdere klanten is gebeurd maar dat er zo niets aan gedaan kon worden. Contact opgenomen met Spotify en hun reactie was “het is heel vervelend maar helaas geeft KPN dit heel vaak mee. Dit is verkeerde informatie die KPN aan hun klanten meegeeft. KPN weet heel goed dat wij geen premium abonnement kunnen activeren. Dit kan enkel op aanvraag van KPN.” Ik hoop wel dat er snel een oplossing komt. 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@JB74 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je Spotify ineens van premium naar free is gezet. Ik controleer graag of er toch iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?